/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Mew: A triumph for Man
Fra : mewie
Vist : 530 gange
140 point
Dato : 02-11-03 18:59

Hej alle derude..
Jeg er kæmpe fan af Mew, og har været det i mange år, men det er aldrig lykkedes mig at få fat i deres A Triumph for Man CD.
Så vil jeg høre om der er nogen der ved hvor jeg kan få fat i den, eller om der er nogen der eventuelt har en derhjemme, som de gerne vil sælge til mig!????

Mewie

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-11-03 22:33

Den bliver vist ikke nem at få fat på:
Hentet fra internettet

A triumph for man-
Jeg skrev før hvis der var nogle der havde en a triumph for man med mew liggende i original udgave..og som gerne vil af med den til en god pris så ....please....vil give 500kr ja måske højere 1000kr nej hvad er det dog jeg skriver det er jo herre mange penge men det er jo mew...

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-11-03 01:38

Har du prøvet på biblioteket?

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : mewie

Dato : 03-11-03 14:26

Ja, har også cdén, men vil gerne have coveret.
Men kan man købe cder på biblioteket?
Mewie

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-11-03 15:55

En gang imellem sælger de ud af deres musik, men lige denne lyder til at være sjælden. Men hvis du kan låne cd-en, kan du måske scanne coveret hvis du kommer i nærheden af en scanner, man kan nok se den er scannet men måske bedre end ingenting.

ellebye

Kommentar
Fra : Molzen

Dato : 05-11-03 19:42

Dette er en mulighed; netauktion.

http://www.musicstack.com/search/mew.html

men linket nedenfor lader til at være bedre; nemlig salg af nye CDer !

http://www.101cd.com/search/artistall.asp?artist=MEW&asptnr=8737

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-11-03 20:02

Det var da noget af en pris for A Triumph for Man 1.900 kr. på auktion.

Den må være ret speciel.

Kommentar
Fra : Molzen

Dato : 06-11-03 20:29

Korrekt, men sidstnævnte link med nedenstående tilbud må vel siges at være lige i øjet...eller...

"Dutch Imports By Format
CD Albums
MEW - A TRIUMPH FOR MAN* (CD album - EXLCD30058) £15.98 Buy "

Kommentar
Fra : mewie

Dato : 08-11-03 15:59

Ja det er rimelig meget den jeg leder efter.
Men bare for at høre jeres mening, tror i det er en hjemmeside man kan stole på, at det ikke bare er en kopi af cden og coveret?
Mewie