/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Problemer med Tabler/celler !
Fra : encoder
Vist : 298 gange
20 point
Dato : 01-11-03 15:11

Goddau, jeg står og mangler Hjælp til et frame, hvor der er en masse tabler/celler der opføre sig MÆRKELIGT !
det drejer sig om hjemmesiden: www.clan-no.dk på den HP er der nogle links i Menu (1.5 Scripts, 1.6 Steam Proof Hacks,1.6 MultiHacks Og 1.6 Scripts)
alle disse links i menu passer IKKE ind i framet ! enten er de for lange eller for kort ! og jeg har sku' prøvet alt for at få det lort til at virke men hvis En af jer kan må i MEGET gerne hjælpe mig ! (det er Tablerne/Cellerne i Framet der er fucked) I må MEGET gerne kontakt mig på MSN:allan@netzero.dk ! og send koderne derover eller skrive dem her så jeg kan få rettet det til ! eller hvis det bare er et script jeg skal bruge !
Tak for Hjælpen !
-Allan

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-11-03 11:12

Du skal 'trække' dine </td> helt tilbage til forrige tag, så der ikke er nogen mellemrum. Eks:

Kode
<p align="center"><a href="mailto:admin@clan-no.dk">admin@clan-no.dk</a></p>
</td>

.. til :

Kode
<p align="center"><a href="mailto:admin@clan-no.dk">admin@clan-no.dk</a></p></td>

Disse mellerum kan få tabeller til at 'gynge'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : southpole.dk

Dato : 15-11-03 15:22

I stedet for at bruge
<p>X</p>

så brug istedet
<div>x</div>

Altså:
<div align="center"><a href="mailto:admin@clan-no.dk">admin@clan-no.dk</a></div>
</td>

Det har i det her tilfælde samme effekt, og skulle hjælpe på dit problem.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 11:02

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>