/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
download flere filer på engang
Fra : pnr
Vist : 387 gange
100 point
Dato : 01-11-03 14:14

kan det ikke lade sig gøre at download flere filer bare ved at trykke på en knap, jeg vil helst undgå at zippe dem, da det belaster serveren rimelig meget.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-11-03 14:28

Det kan du formentlig ikke, du bestemmer jo ikke selv fra hvilken server du downloader fra, så kan det være lidt svæt at "samle dem sammen". Men det lyder som om der er tale om mange du ønske at downloade, men at en serve bliver belastet er jo ikke dit problem.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : pnr

Dato : 01-11-03 15:38

det kan godt være at jeg har udtrykt mig forkert. Det jeg ønsker er at på min side skal det være mugligt at downloade nogle billeder som man først har valgt i en anden forbindelse, man skal så ved at trykke på en knap starte downloadingen af x antal filer som ligger på samme server men i forskellige mapper.

Kommentar
Fra : julledyret

Dato : 22-11-03 21:43

Kan du bruge Javascripts, der åbner X antal vinduer (eller en side, der redirecter til først den ene, derefter den anden, tredje osv.. fil), men så vil brugeren skulle bekræfte download af hver enkelt fil, og dette er du vel ikke interesseret i?!