/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
hjælp til lyden vhs-pc
Fra : freddiemercury
Vist : 502 gange
100 point
Dato : 01-11-03 11:36

hejsa
jeg har lige købt et Pinnacle PCTV Rave kort til at indspille mine videobånd over på pc'en. Jeg har fået signalet fra vhs ind på pc'eren og lyden også, men når så indspiller til pc'eren, og bagefter vil se videoen, er der ikke kommet lyd med over. jeg mener selv at jeg har sat stikkene korrekt i, men er ikke sikker.

Kommentar
Fra : Studerende4444

Dato : 20-02-04 01:24

prøv at se lidt på dine input indstillinger under dit lydkort. Det er garanteret bare det

Accepteret svar
Fra : rejsby

Modtaget 100 point
Dato : 27-09-04 08:08

hej sammen med dit tv kort var der nok en kort ledning med den skal du sætte i udgang i dit tv kort og i indgang i dit lydkort det skulle jeg gøre med mit

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 28-09-04 07:26

Tak for svaret rejsby.