/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Virus
Fra : gangster50
Vist : 308 gange
10 point
Dato : 01-11-03 08:18

Jeg modtager dagligt 3 emails fra "Microsoft" og i den email er der en eller anden w.Sven@ virus.... hvordan stopper jeg den... den sender fra forskellige emails hvergang..... alle gange fra .nl altså holland.... hvordan stopper jeg den?????

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-11-03 09:08

>gangster50

Jeg går ud fra du bruger MS Outlook, og så klikker du på oppe på "Meddelelse", og i den box der fremkommen klikker du på blokér afsender - den spørger så om du vil slette mailen, og du siger bare ja - så skulle den ikke komme mere.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-11-03 10:58

>ram2

Er det ikke i "indbakke" at der skal klikkes på blokér?

mvh ans

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 01-11-03 11:09

Det vil jo heller ikke stoppe med en blokering når den bliver sendt fra forskellige adr. hver gang. Men hvis du ihærdigt blokere hver eneste ene, må det vel holde op på et tidspunkt.
Alternativt - en ny e-mail adr.

Laurenzio

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 01-11-03 11:22

de sender emailene fra f.eks. dfkjaarga3@jlkfgka.nl så det er nok lidt svært at blokere alle..

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-11-03 11:38

Jo det er selvfølgelig når Indbakke er åbnet, og den pågældende mail er markeret - ellers ved "den" jo ikke hvilken mailadresse der skal blokeres.

Ja. der er ligeledes rigtigt, at hvis de sender fra en ny mailadresse hvergang, kan du ikke stoppe det. Men mon dog de har så mange adresser at råde over, at det ikke kan betale sig. Det tar' jo trode alt kun 5 sec. at blokere en adresse, og dem du blokerer for kommer jo ikke mere.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-11-03 11:56

Ram så er vi jo enige. Så er det ikke i "meddelelse", som du først skrev.

mvh ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-11-03 14:09

>Ans.

Nej vi er IKKE enige.
Det ER som jeg først skrev. Feltet hvor der står "Meddelelse", man skal åbnes(klikkes på), hvorefter der kommer en mulighed frem der hedder: "Bloker afsender".

Men det er logik for burhøns, at den mail man ønsker blokeret skal være markeret - hvordan skulle komandoen ellers vide hvilken adresse der skal blokeres -

Og så er det med 1 (EN) undtagelse fløjtende ligegyldigt hvilken mappe mailen du vil blokere ligger i. Den kan ligge i Indbakke - Sendt - Slettet - Eller nogle af dem, man selv har oprettet

Er det nødvendigt at skrive, at det ikke kan lade sig gøre at blokere afsender i udbakke????????????????????

Ram

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 01-11-03 22:27

Hej gangster50

du skal gå ind og lave en regel for meddelser, hvor du definere, hvad der skal sorteres. Det kan du gøre uden at slette meddelelsen, i dit tilfælle skal du slette meddelelsen.

du skal gå ind i:

Outlook Ekspress: Meddelelsesregler/post/..så kommer der et vindue hvor ud kan definere de forskellige ting.

Outlook: Der skal du finde kanppen: Organiser... og definere hvad der skal sorteres.

MVH ciberAmigo