/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
viberater pude
Fra : jomo
Vist : 1604 gange
120 point
Dato : 31-10-03 17:13

jeg mangler en viberater pude ,til at løsne muskler i rykken det er en der eromkring ved 35gange 35 cm er ,der en der ved hvor den kan købes vil jeg blive meget glad .hilsen john

Kommentar
Fra : mcloud

Dato : 31-10-03 17:24

hej Jomo
Min massagepude er af mærket Irius og sælges bla. på kræmmermarkederne .Det bedste køb jeg har gjort i mange år.
Jeg ved at der her i efteråret er et stort indendørs marked i Forum og i Klub Danmarkhallen i Valby ,der er der en chance for at købe en pude.
mvh mcloud

Kommentar
Fra : splitz

Dato : 31-10-03 23:23

en sådanne kan købes i eks inspiration, men ville da anbefale at kigge den blå avis eller gul og gratis igennem der findes tit massagepuder
mvh
splitz

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 31-10-03 23:30

Hej mcloud.
Det kan godt betale sig at købe en rigtig god en, hvis du vil bruge den i mange år. Min mor købte en for en del år siden, som jeg låner ind imellem. Den har ca. de mål du beskriver, og den er så stærk (solid), at jeg kan sidde på den, mens den arbejder, selv om jeg er svært overvægtig. Den er ca. 10 cm. i tykkelsen.
Hvis du er interesseret, kan jeg få mærke og producent at vide på søndag.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : jomo

Dato : 01-11-03 17:31

jeg siger tak for jeres hurtige svar på vibrations puden ,jernladyen skriver at du kan skaffe adr på hvor jeg kan købe den detvilde jeg blive meget glad for.mange tak ,til di tre svar jeg har fået m.v h jomo .

Kommentar
Fra : jomo

Dato : 01-11-03 17:31

jeg siger tak for jeres hurtige svar på vibrations puden ,jernladyen skriver at du kan skaffe adr på hvor jeg kan købe den detvilde jeg blive meget glad for.mange tak ,til di tre svar jeg har fået m.v h jomo .

Kommentar
Fra : jomo

Dato : 01-11-03 17:31

jeg siger tak for jeres hurtige svar på vibrations puden ,jernladyen skriver at du kan skaffe adr på hvor jeg kan købe den detvilde jeg blive meget glad for.mange tak ,til di tre svar jeg har fået m.v h jomo .

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 03-11-03 00:33

Hej jomo.
Jeg talte med min mor i dag, men hun vidste ikke lige, hvor hun havde puden. Hun troede jeg havde den. Men hun skulle nok prøve at finde den i morgen, så hun kan se, hvilket mærke det er. Og også kvitteringen. Men den var hun ikke sikker på, hun havde mere, da den har nogle år "på bagen" nu. Jeg vil tro, den er 7 - 8 år gl. nu. Så du må have tålmodighed lidt endnu. Men, advarsel: hun gav i hvert fald et par tusinde for den.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 03-11-03 21:30

Hej jomo.
Ked af det, men min mor kan ikke komme til at finde puden. De er ved at bygge om, så alle tingene er proppet ind i et værelse, og puden menes at befinde sig bagerst under en seng.
Hvis du stadig er interesseret, har jeg pænt bedt hende om at finde den. Så kan jeg nemlig låne den igen. Men jeg vil tro, der går et par dage, før hun har gravet sig igennem.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-11-03 15:31

Hej jomo.
Jeg har ikke glemt dig. Men min mor har været/er syg, så hun har ikke fået ledt efter puden. Men hun vil se op hun ikke kan finde den lige så snart hun får det lidt bedre.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 20-11-03 21:40

Hej Jomo.
Vibrator-puden hedder "Planeta". Jeg har prøvet at finde firmaet ved at søge på alle danske sider med navnet, men det gav ikke noget. Jeg skal nok prøve at få min mor til at finde kvitteringen, men hun er ikke sikker på, om hun har smidt den ud.
Det var ikke en forretning, hun købte den i, men hos et firma der tager rundt og introducerer deres varer for større forsamlinger. De havde også uldsengetøj o.s.v.
Jeg skal nok prøve at piske på min mor, men desværre lider hun af depressioner, så hun får ikke altid tingene overstået i en fart. (læs:yderst sjældent)
Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 120 point
Dato : 22-11-03 22:48

Hej jomo.
Jeg er ked af det, men min mor kan ikke finde kvitteringen. Hun tror, hun har smidt den ud da der ikke er garanti på den mere.
Da du tilsyneladende ikke får flere svar fra andre end mig, kan du stille spørgsmålet igen. Så laver jeg et spørgsmål til dig, så du kan få dine 120 point tilbage, da det jo nok er min skyld, at der ikke er flere der skriver.
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : jomo

Dato : 24-11-03 08:58

Tak for svaret Jernladyen.
                        du har jo gjort hvad du kunde tak for det hilsen jomo

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 24-11-03 23:21

Hej jomo
Ja jeg kan jo roligt sige, at det var så lidt. Det var en skam, det ikke lykkedes, for det er en virkelig god vibratorpude. Jeg stiller dig lige et spørgsmål til 120 point, så du kan få dine igen. Jeg har jo alligevel ikke noget at bruge dem til.
Hilsen Jette