/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Internet sikkerhed
Fra : Flemming17
Vist : 451 gange
50 point
Dato : 31-10-03 15:42

Jeg har abonnement på TDC´s sikkerhedspakke - den downloader man så, installerer den og tror, at den hellige grav er velforvaret. MEN Opdatering af virusdefinitionerne virker slet ikke.
Abonnementstjenesten fungerer ikke - og hvad gør man så?
Kontakter selvfølgelig TDC; men de har for travlt til at svare - Hvad gør man så?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 31-10-03 15:49

Jeg kan nu godt lide kategorien til spørgsmålet.

Ka'ette, spøg til side.

Hvilken udbyder af selve sikkerhedsprogrammet har du. Norton, McCafe eller hvilket?

I så fald kan man downloade direkte fra dennes hjemmeside.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 31-10-03 16:03

ellebye katte er jo = kan ikke.
>Jeg katte få det til at virke.<
Så kategorien er ganske velvalgt.

Nå, men nu heller ikke mere pjat.

Flemming17, prøv at gå ind i Indstillinger/Egenskaber
og se, om din sikkerhedspakke overhovedet er sat
til at opdatere automatisk.

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 31-10-03 16:09

Hej - KATTEgorien var en svipser - undskyld
Mit spørgsmål gik egentlig på - hvordan får man TDC til at yde en ordentlig service.
Der er tale om pakken Norton Internetsikkerhed

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 31-10-03 16:16

Du kan evt. fortælle TDC, at du har lagt et spørgsmål om deres ringe serviceniveau du på kandu.
Det kan være, det sætter skub i dem.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 31-10-03 16:18

Rettelse: du på kandu > ud på kandu.

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 31-10-03 16:30

Hej Rellom

Tak for rådet - jeg gør det sgu!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 31-10-03 16:35

Det skal nok virke. Hvis der er noget, teleselskaberne har respekt for, så er
det at få deres dårlige serviceniveau lagt ud på nettet.

Fx er det ikke så længe siden, at Tele2 eftergav en kunde en regning
på 2000 kr. netop af denne grund.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 31-10-03 19:38

Men du kan jo prøve om denne virus-opdatering virker hos dig :

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/defs.download.html

her går jeg selv ind hver dag og downloader de sidste opdateringer.

ellebye

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 31-10-03 21:08

Hej Flemming17

Hvis du bruger Norton og at den ikke vil køre liveupdate længere, kan det skyldes flere ting.

1. Enten at du har fået en virus.
2. Dit OS er fucked up.
3. Din norton er fucked up.

Prøv at afinstallere norton, og installere den igen. Husk at ved afinstallationen fjerner den ikke alle filerne. Gå derfor ned i start>søg>filer og mapper. Søg på ordet "symantec" og slet derefter alle mapper, som kommer frem.
Reboot så din maskine og installere norton igen.

Ellers skal du prøve og lave en online virusscan fra symantecs hjemmeside. http://security.symantec.com/sscv6/default.asp?productid=symhome&langid=ie&venid=sym

Hvis den efter scanningen har fundet virus. Så se hvad virussen hedder og download derefter en removeltool til den på symantecs homepage. http://securityresponse.symantec.com/avcenter/tools.list.html

MVH Gobling

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-11-03 01:57

>flemming17

Jeg kan se på TDC side at der nortorns antivirusprogram de kører med.
Så hvis der ikke er virus ved din norton (hvad jeg ikke tror) kan du roligt gå ind på nortorns side og downloade de sidste nye antivirus ved nedenstående adresse:

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/defs.download.html