/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Øøøøhhhh
Fra : hatmand
Vist : 488 gange
50 point
Dato : 30-10-03 17:50

Når jeg har sitet foran mig i DW kan jeg se alt, og det er som det skal være. Når jeg så sender det på nettet, mangler der noget i højre side. Jeg har rodet rundt, men er ikke blevet klogere - er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg har fejlet.

sitet er www.studierabatten.dk

Hilsen Hatten

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-10-03 17:53

Det er jo svært at se hvad der er galt hvis man ikke hvad det er der mangler, kan du specificere det?

Kommentar
Fra : hatmand

Dato : 30-10-03 19:03

Hvis du kigger på sitet, kan du se der mangler noget af boksen med diverse links uden banner. Jeg har en ide om at det er en fejl ved margen etc. Jeg håner lidt på man klan definere sitet så den er så at sige brugerdefineret ?

Accepteret svar
Fra : ajohansen

Modtaget 50 point
Dato : 31-10-03 10:07

Prøv at indsætte cellpadding="10" cellspacing="10" =<table width="50%" border="3" cellpadding="10" cellspacing="10"> du kan selv eksperimentere med værdierne.

//Anne

Godkendelse af svar
Fra : hatmand

Dato : 05-11-03 14:01

Tak for svaret ajohansen.