/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Dobbeltmoral !
Fra : Monsen1234
Vist : 304 gange
50 point
Dato : 30-10-03 16:41

Jeg syntes I skal læse dette http://www.internetpartiet.dk/buksti/index.php?area=33&object=article&objectID=53 og så skynde jer på toiletet og bræk jer bag efter, mage til dobbeltmoral skal man lede meget længe efter.
Men nå... han er vel en god Socialdemokrat !!!

NB:Jeg har skrevet under "Andet helbred" for der MÅ da være noget galt.

Mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-10-03 17:05

Det må være Fnollerpigens vævefejl der gør sig gældende der!

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 30-10-03 17:07

Monsen1234 du skulle sætte det under socialpolitik, ifølge socialdemokraterne, skal vi tørres under næsen fra vi født til vi går i grave, der er bare det ved det, at socialdemokraterne ikke har fundet næsen, derfor er de startet med at tage røven på folk.
mvh nsl

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-10-03 17:14

ææhhh hæ hæ hæ ncl

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 30-10-03 18:14

Moral er godt, men dobbeltmoral er dobbelt så godt!

Ps. Ha' en god dag/after/nat

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 30-10-03 18:18
Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-10-03 19:34

Var der ikke en gang noget med en skatteminister der sendte sin selvangivelse ind "med forbehold" ?

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 50 point
Dato : 30-10-03 20:07

Listen af de kære folkevalgtes gøren og laden er beklageligvis forfærdentlig lang. Det kniber dem gevaldigt at finde ud af hvor de bor (bopælspligt og så'n). De er ikke altid helt klar over om de er på arbejde (diæt-John). Ritt "Herregård"!!!! (taler for sig selv). Så var noget med Jimmy der havde lyst til lidt slik. For ikke at glemme Arne, der holdt fødselsdag på din og min regning. Helt over gevind kørte det for Brixtofte med fodbold, druk og vellevned - antagelig også på vores regning.....

Det mest ufattelige er, at vi lader os trække rundt ved næsen med: De er jo også mennesker". Og guddødemig om ikke folk stemmer på dem igen ved næste valg! Bare vent og se.

PS: Lidt rystende var det for nogle år siden, hvor man checkede MF'ernes viden om samfundet. Der var stort set ingen der anede hvad den berømte kassedame tjente eller hvad understøttelsen var (er). Men du kan være sikker på at de på kroner og øre ved hvad de selv har krav på i diæter og skattefrie godtgørelser.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-10-03 20:18

Lad os få nogle flere Jacob haugaard'er ind i folketinget, så får vi lidt mere medvind på cykelstieren, og flottere julegaver.

I øvrigt så jeg engang fætter fipskæg (Mogens Lykketoft) køre på cykel i modsat retning af en ensrettet gade. Der gælder vist specielle regler for folketingsmedlemmer ??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-10-03 08:53

Det tror de ellebye, det tror de.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-10-03 13:09

http://www.horsensfolkeblad.dk/default.asp?artikelid=4256

KIG OG GRIN, danmarks bedste avistegner

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 31-10-03 13:22

Og ved du hvad >3773, ham er jeg i familie med.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-10-03 13:36

Er du det ellebye? Jeg er mega Julius fan. Har frygtelig mange af hans julehæfter. Checker ham dagligt på www.horsensfolkeblad.dk Har fået ham til at lave tegninger til mig et par gange.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 31-10-03 14:55

Hvor er verden dog lille, især Danmark.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-11-03 13:14

Monsen?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-02-04 10:23

Monsen, kunne vi ikke lukke den her?

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 16-09-04 19:01

Tak for svaret 3773.