/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
1.g opgave: Livsforhold i vand og liv i ~
Fra : sojka
Vist : 271 gange
40 point
Dato : 29-10-03 16:38

Hej jeg har ledet på nettet masser af steder men kan ikke finde noget konkret om Livsforhold i vand og liv i dybde.
Derfor spørger jeg Jer om nogen er Jer gider at sende mig nogle dokumenter, links elleer ligende til mig!!!
Svar venligst før i sender ligende!!
Tak, håber på at jeg hurtigt kan få hjælp;)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-10-03 16:44
Kommentar
Fra : cad_service_aalborg

Dato : 19-11-03 13:32

Der ligger en teknisk læreanstalt i Helsingør hvor de forsker i liv under vandet.
Og så er der Nordsøhøjskolen i Hirtshals.
Prøv også biblioteket.