/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Medion USB memory-stick
Fra : Anders_Pape
Vist : 331 gange
62 point
Dato : 29-10-03 15:50

Jeg er rimelig meget på røven her...

Jeg har et memory-stick som egentlig ikk har fungeret siden jeg fik den...
Den er skrivebeskyttet... med et password som popper op når jeg sætter den i USB'en... (Et password som jeg ikk har lavet!!!)
på siden af memory-sticket sider en unlock/lock, som tilsyneladende ikke dur!

Now thats what i call a bitch ass problem....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-10-03 17:04

Hvis du også bruger den i et camera, kan du sikkert formatere/slette i dit camera.
Emesen.

Kommentar
Fra : Anders_Pape

Dato : 29-10-03 23:18

Det gør jeg ikke... det er i stedet for en diskette... ikke til et camera..
ellers tak

Kommentar
Fra : white_angel

Dato : 09-11-03 17:39

Har du købt den fra ny nogle lagermedier kommer med et standart kodeord. Hvis det er en du har købt brugt eller i en foretning kan det være der er en anden der har sat kode på. Hvis du vil prøve at komme ind på den er der masser af tools til at bryde ind i lagermedier på www.astalavista.com

Kommentar
Fra : Anders_Pape

Dato : 10-11-03 21:10

thx! Har du et forslag til hvilket prog. jeg evt. ska bruge?!

Kommentar
Fra : white_angel

Dato : 13-11-03 02:47

for at kunne sige det er jeg nød til at vide hvilken chip det er så kan jeg prøve at finde noget, søg under recovery, men jeg hænger mest til tanken om en fejl i chippen. Jeg vil gerne vide hvad specs den har og om den er ny eller brugt. hvis den beder om et kodeord er der jo også muligheden brute force det tager tid men er effektivt hvis der virkelig er kodeord på. Jeg kom til at tænke på at jeg under XP havde en lignene fejl hos en kunde det skyldtes en teledanmark netværks installation. Så prøv du skal føle dig velkomen til at ringe til mig 25622585 jeg driver en lille virksomhed så jeg kan måske hjælpe dig med at få den checket proft.