/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
KODAK EASYSHARE LS420
Fra : bayrak
Vist : 331 gange
50 point
Dato : 29-10-03 00:55

hej folkens jeg ville spørge om der er nogen der har nogle erfaringer med et KODAK EASYSHARE LS420 digital kamera fordi jeg godt kunne tænke mig den jeg har set den nede i merlin i Frederikssund til 2499,95 er det pengene værd at give væk når det er føstegangs kamera

Kommentar
Fra : bayrak

Dato : 29-10-03 19:54

hvorfor er der ingen der gider at svare

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 04-11-03 15:00

Kommer helt an på hvad du skal bruge det til, undersøg hvor mange plixs det arbejder med og om der er ordentlig telesum, hvad kort det gemmer på og hvor mange opløsning der er (basic, normal, fine, Hi)og om du kan vælge auto og manuel indstillinger og så sammenlign med andre kameraer i samme prisklasse. men for 2500,- får du nok ikke noget super kamera, god fornøjelse V.H. haeggelin