/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
GYLDENT VANDHUL, HVOR!!!!!!!
Fra : havbasse
Vist : 994 gange
100 point
Dato : 28-10-03 19:41

Hej.
Er der nogen der kender en lille sø (omkring Aalborg) der bare er
masser af fisk i (Gedder-Aborre-Skaller)

Hilsen Havbasse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-10-03 11:01

Hér er et par gode steder at kikke : http://lystfiskeri.dk/hotspot/ og http://www.sportsfiskeren.dk/info/fiskevand/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 20-11-03 01:30

Hvis du vil fange aborre så tag til hornum sø.den ligger 3km fra sørup ved støvring(9530).der er kanon fiskeri efter aborre.jeg har fanget 58 aborre på ca 3 timer.deriblandt 3 gange 5 i træk....stedet med absolut fangstgaranti.

Kommentar
Fra : havbasse

Dato : 20-11-03 07:41

HVor store var de så, og hvad med gedder? har du fanget nogen af dem...?

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 20-11-03 13:23

de fleste (aborre) er omkring 20cm.den største jeg har fanget der var ca 35cm.der er desværre tale om et tusindbrødresamfund.undersøgelser har vist at der er 1,3 aborre pr km3 vand..vi har taget mange gedder der ude.de fleste er omkring 75cm og vejer ca 3-4kg.men der går nogle store sataner derude,har mistet flere på over 1mtr.desuden er hornum sø en at de reneste søer i jylland!!
så det er bare med at komme afsted

Kommentar
Fra : havbasse

Dato : 20-11-03 14:44

Det er sQ nogle små aborrer men det er sQ nogle store gedder...hva fanger du fiskene på...?

Accepteret svar
Fra : webgun

Modtaget 100 point
Dato : 20-11-03 22:32

aborrene ar næsten altædene.min farvorit er dog meeps spinner,kobberfarget.str 2-4.men de er også tosset med wørms.
gedderne fanges også på spinner.en flydene vobler på 15-20cm fisket langs sivene er kanon tol gedder,men vi har også fanget mange på levene agn,fisket ved bunden.gode agnfisk i hornum sø er aborre.

Godkendelse af svar
Fra : havbasse

Dato : 21-11-03 17:34

Tak for svaret webgun.