/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Løn til en postomdeler???
Fra : 190283
Vist : 3779 gange
75 point
Dato : 28-10-03 12:14

Hejsa!
Er der nogen der kan fortælle mig hvad den generelle timeløn er,
for en postomdeler uden selve uddannelsen?
Evt. også tillæg osv? Eller ved hvor man kan finde noget om det?
(Ikke på postdanmark.dk)
Takker

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 28-10-03 12:48

Spørg på www.sid.dk

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-10-03 14:05

Du finder nok ikke ud af det her, for du har stillet spørgsmålet under "Hunde"

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-10-03 20:09

Brigitta... måske der er et risikotillæg for hunde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-10-03 20:12

Det er vist ikke det helt store...
Citat
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til virksomhedsoverenskomst og organisationsaftale mellem Post Danmark og SID.
Timelønnen er pt. 97,58 kr.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-10-03 20:14

NB: Priseksempel for en lørdagsomdeler... som modersvilje er inde på, så kontakt SID.

Kommentar
Fra : MariaHansenDK

Dato : 21-01-04 23:28

Hvorfor bliver I ved at svare, når spørgeren er det helt forkerte sted. Dette skulle dreje sig om hunde. Eller.....?

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 22-01-04 00:04

regn med en "hund" og lad være med at klappe fremmede hunde, da mange hunde ikke er begrjstrede for postbude.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 22-01-04 14:07

naarh, min Silke er så glad for postbude, så hun jagter dem når de kører forbi på cykel hvis hun kan slippe af sted med det... -Der var et postbud, der gav hende en hundekiks da hun var lille, og det kan hun bare ikke glemme..