/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skyggeteater?
Fra : Charles
Vist : 599 gange
200 point
Dato : 28-10-03 11:38

Er der nogen der tilfældigvis ligger inde med et par referencer til skyggeteater: mennesker, film, bøger, forfattere, artikler, tekster e. lign.?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-10-03 11:44

Jeg får mange referencer når jeg søger på skyggeteater på www.google.dk

Kommentar
Fra : Charles

Dato : 28-10-03 11:49

Nå jaeh... tak skal du have Tedd

Men jeg mener: helt vildt lækre referencer... Bogen man SKAL læse. Mennesket som er GURU indenfor skyggeteater. Artiklen der griber fat om de centrale dele og forklarer det uendeligt komplicerede så indlysende simpelt at det er til at tude over.

Den slags sveddryppende referencer! ;)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-10-03 12:13

Uha da! Jeg kan nok ikke hjælpe dig med det! Det sydlige europa har en lang tradition for skyggeteater ved jeg, men så er der jo osse det asiatiske skyggeteater!
Jeg blev svedig bare ved at se alle de referencer der var på google hehe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-10-03 12:16

Men jeg fandt lige det her. Ser meget interessant ud http://www.unima.dk/sutradha.htm

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 17:44

Har du fået svar på spørgsmålet? Så accepter venligst et svar