/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlocke en Sony/Ericsson T68i - muligvis~
Fra : DSK1980
Vist : 254 gange
20 point
Dato : 27-10-03 20:08

Hejsa.

Jeg har en Sony/Ericsson T68i, som jeg gerne ville have sim-locken fjernet på, men de fleste steder jeg har set koster det.

Jeg har ikke datakabel eller noget i den stil, så kort sagt er mit spørgsmål om det ville være muligt at finde en sådan kode, eller noget i den stil på nettet?

Håber på snarligt svar.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 27-10-03 20:18

Det eneste du kan gøre er at finde en unlocker på www.dkunlock.dk og betale de 100,- kr eller også kan du gå til www.mobilkabler.dk og købe det der skal til for at låse din telefon op.
Men det første er den billigste løsning.
Hilsen Dan
Se evt. min side.. www.helloo.dk der kan du se hvilke modeller der er gratis. (kun Nokia)

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 28-10-03 15:51

Hvis man nu har et datakabel, hvilket program skal man så bruge???

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 28-10-03 17:44

Et datakabel kan kun bruges til remote unlock via en udenlandsk side, men koster enten det samme som en unlocker eller er dyrer.. Man kan kun låse SE op med en dongel.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 28-10-03 22:02

Og hvor får man fat i en "dongel" henne??

Kommentar
Fra : BenjaminOK

Dato : 28-10-03 22:08

Prøv her: www.mobilkabler.dk

Der kan du få DIV 8.2 software og DIV eller terminator dongle.....!!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 28-10-03 22:20

ahh... tak for hjælpen...

Kommentar
Fra : bavan

Dato : 04-11-03 18:16

Hejsa.

Jeg har en Sony/Ericsson T68i, som jeg gerne ville have sim-locken fjernet på, men de fleste steder jeg har set koster det.

bavan

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 04-11-03 18:49

ALLE steder koster det af få låst en telefon op..

Du kan sammenligne med at jeg har været i alle føtex i hele Danmark og alle vil have penge for et par sko jeg gerne vil have..

Kik du hellere på www.dkunlock.dk og find dig en unlocker der.
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : bavan

Dato : 04-11-03 19:09

hej

www.dkunlock.dk siden virkerikke.kan du fine anden sider unlcok sony ericsson.

bavan

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 04-11-03 22:37

Den virker fint..
Prøv igen...
Ellers skriv hvor du bor (i hvilken by) og jeg henviser gerne..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : pnry

Dato : 07-11-03 11:40

Jeg har et lignende problem med en T68i. Jeg bor i Herning, men er mobil indenfor en ikke al for stor radius.
Prøv at henvise til en god en.

MVH

Preben

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 07-11-03 17:21

I herning siger du...
Prøv her..
http://www.dkunlock.dk/visprofil.asp?visid=166

Kommentar
Fra : bavan

Dato : 08-11-03 09:24

jeg bor i nyborg.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 08-11-03 18:20

Nyborg.. Det er vist på fyn er det ikke??
Se her,..
http://www.dkunlock.dk/visamt.asp?amt=6