/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
politisk tøj
Fra : jeppenp
Vist : 965 gange
75 point
Dato : 27-10-03 15:26

jeg ved ikke hvor jeg ellers skulle stille dette spøgsmål, så nu må jeg have svar

jeg er på jagt efter et sted hvor man kan købe en t-shirt, med påskriften, " skam dig fogh"
eller bare et godt sted og købe tøj med vensterorinteret tryk

hilsen jeppe

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 27-10-03 15:56

hej
Der findes forretninger der udfører textiltryk. Enten kan du selv medbringe T shirt eller købe den i forretningen. Prøv under textiltrykkerier og se om ikke der er en der hvor du bor.
Torben

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-10-03 20:20

Du kan selv skrive den tekst, som du vil have trykt på en T-shirt, print den ud i den størrelse, som passer dig.
Ret henvendelse til en fotoforhandler, de fleste fotoforandlere laver den slags tryk. De T-shirt som fotoforretningen har er som regel hvide.
Husk at tage dit eget "tryk" med.

mvh ans

Kommentar
Fra : jeppenp

Dato : 30-10-03 11:30

ja det kunne være en muglighed, men jeg er på jagt efter en hjemmeside hvor man kan købe tøj

jeppe

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 06-11-03 15:31

Du skal lige huske på, at når du skriver "Skam dig Fogh" på sin T-shirt, så fortæller du ingenting om Fogh, men en hel del om dig selv. Især, at du måske har svært ved at formulere en mere nuanceret kritik, måske også, at du mangler den vigtige egenskab, der betegnes tolerance. Hvis du har så meget imod Fogh, så må du da prøve, om du ikke kan formulere dig i nogle få, slagkraftige ord, så folk ved, hvad du mener. Det skulle jo nødig gå dig som en af bidragyderne, polpot, der søger "toiletudstyr" til dem, han ikke er enig med.

Kommentar
Fra : jkpihl

Dato : 02-04-04 13:52

Nuvel. Mit indlæg vil ikke indeholde moralske opsange ang. politiske budskaber på t-shirts, da det er min opfattelse at snart sagt alle bruger denne form for markedsføring. Derudover er der vel også ytringsfrihed for t-shirts? Men til sagen: Efter en søgning ser det ud til at SFU.dk ligger inde med noget, der ligner det du søger, mens demos.dk mere er over i en anti-nazistisk design-genre.

Håber du kan bruge det.