/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
Database plads
Fra : trabjerg1
Vist : 1164 gange
200 point
Dato : 26-10-03 23:37

Jeg er ved at have opbrugt mine 20Mb database i C5 light ver.2
Hvor for jeg billigst fat i ekstra plads?

Kommentar
Fra : Dark_Magician

Dato : 27-10-03 08:23

hej trabjerg1

jeg syntes du skal gå ind på denne her side: http://www.bjtrading.dk/dk/vare.asp?gruppe=harddisk-ide

eller edbpriser.dk

håber du finder ud af det.....

hilsen Dark_magician

Kommentar
Fra : Lizzy

Dato : 27-10-03 12:37

Der er ikke noget at gøre - det er faste priser fra Microsoft kr. 1575,- for 25mb mere database

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-10-03 12:41

Hejsa
Hvis du har opbrugt din database i Light udgaven, så var det nok værd at kigge på om du/I ikke skulle skifte til en fuld version af C5. Concorde Light er udviklet af Damgård Data (ved du sikkert godt) http://www.navision.com/dk/ så mon ikke det var værd at kontakte dem for den bedste løsning? Alt om C% og Light kan du læse om på http://www.navision.com/dk/view.asp?categoryID=358
Der er ingen tvivl om, at en opdatering vil blive den billigste løsning. Du kan læse lidt om opdatering af dit system på http://www.navision.com/dk/view.asp?documentID=2899
Personligt ville jeg nok snakke med dem først, se http://www.navision.com/dk/view.asp?categoryID=210 for kontakter.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : trabjerg1

Dato : 27-10-03 23:24

Hmmm... Kan ikke rigtig finde nogen priser på C5 fuld version og hvor har du set 25 mb til 1575:)

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 30-10-03 23:14

C5 light er en fuld version. Den hedder bare basispakke nu. Man køber så koder efterhånden som man har behov for de forskellige moduler. Tilsvarende gælder for databasen. Der følger en "grundpakke" på 20 mb database med, og så køber man mere efterhånden som behovet opstår. Nogle er i løbet af få år oppe på 500 eller 1000 MB mens andre lever i årevis for 45 MB.
Du kan købe databaseplads hos hvilken som helst forhandler, f.eks. Hands A/S på 70 10 08 09. Du får så faxet en kode, som tastes ind. Meget nemt.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-10-03 08:29

Hej igen
Alt om lige netop C5 Light kan stadigvæk findes igennem de først anbefalede links, direkte info omkring C5 Light (som de stadig kalder pakken), kan du finde på http://www.navision.com/dk/cat405.htm

Siden for hvor du kan indkøbe løsninger til dit behov finder du på http://www.navision.com/dk/view.asp?categoryid=414 helt nede i bunden af siden finder du søgedatabasen for "Find min Microsoft Certified Business Solutions partner" men ellers er det direkte link http://www.navision.com/dk/view.asp?categoryID=801

Citat
Hos din Microsoft Certified Business Solutions partner (tidl. Navision Solution Center) kan du få rådgivning om, hvordan Microsoft Business Solutions bedst kan opfylde din virksomheds specifikke styringsbehov

Og det er også gennem din Microsoft Certified Business Solutions partner at du kan købe løsningen.

Hemmeligheden bag en populær løsning ligger ikke kun i løsningens kvalitet, men ligeså meget i den service, der er tilknyttet løsningen. Derfor har vi opbygget et netværk af professionelle Microsoft Certified Business Solutions partnere.

og så skulle det emne vist være udtømt

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Lizzy

Dato : 31-10-03 11:40

Hold da helt ferie - sikke en masse for så lidt.... håber du finder ud af det alligevel og priserne - ja, dem har jeg på en prisliste... derfor og den prisliste kan man ikke få som slutbruger desværre.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-10-03 12:18

Right! To cut the crap.... http://www.navision.com/dk/view.asp?categoryID=801 find nærmeste forhandler, ring, bestil, slut prut! Alt det andet var/er hvis du tilfældigvis ville vide mere.

Kommentar
Fra : trabjerg

Dato : 05-11-03 23:02

Tak for hjælpen allesammen
Købte 25 mb hos den lokale C5 partner
1575 + moms og så får man bare en kode over telefonen.....:(

Kommentar
Fra : timit

Dato : 08-01-04 14:37

mariafrederiksen >> C5 light og basispakke er ikke det samme !!!!

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 08-01-04 19:19

Hvori består forskellen?

Kommentar
Fra : modify.dk

Dato : 10-01-04 22:28

basispakke medfølger der ikke 2xsupport plus manual i bogform

Kommentar
Fra : timit

Dato : 12-01-04 09:05

og prisen ca. 2100 og 2900

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 12-01-04 21:35

Så er jeg med. Jeg har lært at light og grundpakke er det samme, og det er det jo også. Det er tilbehøret, der koster ekstra

Kommentar
Fra : Lizzy

Dato : 13-01-04 23:55

RIGHT