/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Nybegynder i cs...???
Fra : passola
Vist : 507 gange
100 point
Dato : 26-10-03 16:46

Hallo Jeg har et STORT problem Når jeg går ind på diverse servere til counter-strike... Er de sindsyge til at spille og kan ikke skyde nogle..Kan man ikke gøre så det er nogle nybegyndere servere???
PLLZZ Help..

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 26-10-03 21:41

hvis du spiller 1,5: amazed.dk:27015
hvis du spiller 1,6: ffa.sutiglu.dk:27016

Kommentar
Fra : micjo

Dato : 26-10-03 22:45

Hej passola
Prøv på http://www.cyborg2.com/
Det er uk2net , de har nogen fine begynder servere. Man bliver smidt af hvis man er for god.

Kommentar
Fra : passola

Dato : 27-10-03 07:44

Ostemanden Hvad mener du med det du skrev kan du ikke skrive ip en ned på serveren..

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 27-10-03 08:19

amazed.dk:27015 <--- IP til 1.5 CS server
ffa.sutiglu.dk:27016 <--- IP til 1.6 CS server

Kommentar
Fra : passola

Dato : 27-10-03 09:47

okay jge prøver det..

Kommentar
Fra : passola

Dato : 27-10-03 19:02

Micjo: når jeg prøver at gå ind på serverne skriver den noget med at den et eller andet med lan classe c ved ikke hvad det er???
PLLLZZ helpp..

Hvad sker der???
-

Kommentar
Fra : passola

Dato : 27-10-03 19:04

Micjo: når jeg prøver at gå ind på serverne skriver den noget med at den et eller andet med lan classe c ved ikke hvad det er???
PLLLZZ helpp..

Hvad sker der???
-

Kommentar
Fra : passola

Dato : 27-10-03 19:05

Micjo: når jeg prøver at gå ind på serverne skriver den noget med at den et eller andet med lan classe c ved ikke hvad det er???
PLLLZZ helpp..

Hvad sker der???
-

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 27-10-03 23:17

Hvilket cs bruger du??? Hvis du prøver at komme ind på en 1.6 server med en 1.5 client, så får du den besked... så skal du hente den nyeste version af cs på www.steampowered.com

Kommentar
Fra : passola

Dato : 28-10-03 07:47

Jeg bruger 1,5 Så siger den noget med lan og et eller andet med class c???

Kommentar
Fra : Henrik10

Dato : 07-11-03 15:09

Vil sige at det nemmeste sted at spille hvor der er noob - servere med rating så de skrappe drenge ikke hakker en i stykker hele tiden er www.boomtown.dk - du skal blot installere deres bt klient - det er gratis at være basis member (hvilket selvfølgelig medfører nogle begrænsninger men de er til at leve med).

DU skal være opmærksom åp at for at spille cs på boomtown skal du køre cs ver. 1.6 fra steam

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 10-11-03 09:01

passola pga. den server du vil joine er en 1.6, mener jeg