/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
Brugt udstyr
Fra : jakobh
Vist : 1298 gange
45 point
Dato : 26-10-03 12:02

Hjælp, jeg er ny dykker og har ikke rigtigt råd til at købe komplet nyt udstyr, men vil gerne starte med noget brugt! Jeg har dragt, kniv, ABC-udstyr og bly! Er der noget der Evt. har noget billigt til salg, og helst i Jylland!

Jakobh

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 26-10-03 17:51

Hvad skal du bruge
Jeg bor i kbh.

Kommentar
Fra : jakobh

Dato : 31-10-03 13:35

Hej S_ild

Jeg syntes Kbh. er lidt langt væk hvis det skal være muligt at se det inden man køber det, da jeg bor helt ovre i det mørke vest-jylland!

Men det jeg mangler mest er: BCD, en 15L. flaske og evt. en Dykkercomputer, jeg tror jeg vil købe regulator fra ny af. Det er vist det bedste!

Hejsa

Accepteret svar
Fra : CMASLasse

Modtaget 45 point
Dato : 05-11-03 11:54

Hvad med postordre. Tommy fra www.scubagear.dk er meget fair og giver en god service.
Ellers er der jo også den bla avis.

Godkendelse af svar
Fra : jakobh

Dato : 14-11-03 13:18

Tak for svaret CMASLasse.

Jeg fant en fin dykker-computer på scuba-gear.dk som jeg bestilte over nettet , og nogle andre små ting som er ret nyttige som dykker. gode dykker hilsner jakobh