/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
dvd kopi
Fra : heinekastrup
Vist : 226 gange
80 point
Dato : 25-10-03 20:04

hvordan kan man kopiere en dvd der er copy-protected. jeg ved det er helt lovligt at kopiere sine egne dvd'er som backup.
det skal være en nøjagtig kopi med menu og det hele.

Og hvordan får man 8,7 GB til at ligge på en 4,7 GB skive?

På forehånd tak.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-10-03 21:13

Jeg tror Real Clone DVD kan klare det

Beskrivelse:
Copy DVDs with a DVD burner. Back up your DVD movies to DVD-R. The DVD copied by Real Clone DVD is the same as the original DVD: menus, trailers, features, and video and audio quality. Its easy to use with no complicated settings--just three clicks and youll get a DVD backup in two hours. It supports most DVD burners, including DVD-R/RW, DVD+R/RW, and DVD-RAM. It can shut down automatically after the DVD copy is created. Support multilanguage.

Du kan downloade den her

http://realclonedvd.lookingat.us/download.htm

Mvh Brian

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-10-03 19:24

Clone DVD kan klare mange film, men jeg tro ikke at du kan få brændt en dobbeltsidet til een. Du bliver i hvert fald nåd til at lave 2 dvd.

Jeg kunne også forestille mig at der kræves en speciel dvd-brænder.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : salling73

Dato : 27-11-03 21:22

du kan få en dvd til at fylde 4,7 fra 8 gb hvis du bruger DVD Shrink 2.3 det får du alt med du kan selv bestemme hvor meget det skal fylde. alle undertexter og menuen får du også . det der copy-protected er ikke et problem