/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
emule blacklisted ip
Fra : asbjoren
Vist : 404 gange
50 point
Dato : 25-10-03 17:11

hvor kan jeg ikke lave globat søg på min e mule og hvorfor skriver den hele tiden ip black listed, findes der andre fil sharings programmer,gerne bedre ??

Kommentar
Fra : als

Dato : 25-10-03 17:29
Kommentar
Fra : asbjoren

Dato : 25-10-03 18:24

takker

Kommentar
Fra : als

Dato : 25-10-03 23:37

Jeg kender en del flere som har problemer med emule, men prøv WinMX. Der er ingen spyware i programmet.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 26-10-03 00:53

der er altså heller ingen spyware i eMule!

Kommentar
Fra : als

Dato : 26-10-03 06:28

kennybear-->Nej, det har du ret i, men jeg ville blot pointere at der intet var i WinMX. Det er altid det første man spørger om vedr. et p2p, næsten altid.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 26-10-03 18:16

als>> klart nok, det ville jeg skam også selv gøre

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 26-10-03 20:11

læst hos spywarefri
Citat
De seneste versioner af fildelingsprogrammet WinMX har været mistænkt for at indeholde spyware. Vi kan nu fastslå, at WinMX ikke indeholder den slags snavs.

Det var den gode nyhed, desværre er der også en dårlig. En trojansk hest har kastet sin kærlighed på WinMX network. Trojanen har fået navnet Win32.Glimp (alias Trojan.Win32.WinMXtrojan10).

På en inficeret computer vil WinMX trojanen kopiere Word-dokumenter, tekst-filer, .ini-filer, batch-filer med flere ind i et specielt bibliotek, for herefter at ændre efternavnene til .avi. Dette bibliotek bliver så lagt frem til deling (share) ved hjælp af WinMX. En hacker vil herefter være i stand til at downloade alle filer, som er lagt ind i det nævnte bibliotek.

Kan du så ikke bruge WinMX? Jo, med omtanke og opdaterede virus- trojan- og spywarescannere, vil der næppe ske det store. Hvis du også husker at scanne alt du downloader, og ikke har filer til deling, ja så er chancerne for et besøg af trojaneren meget små.

Per Holst-Albrechtsen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-10-03 10:52

Hvilken version af emule har du? Det kan være en opdatering løser problemet!
http://www.emule-help.com/#Blacklisted