/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ikoner sidder fast
Fra : gangster50
Vist : 845 gange
30 point
Dato : 24-10-03 16:20

ikonerne på mit skrivebord sidder fast. jeg kan ikke rokke dem ud af stedet, de er som limet fast... hvad skal jeg gøre? hvordan får jeg dem til at sidde i de hjørner jeg vil have dem til og der hvor de ellers skal sidde?

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 24-10-03 16:27

Prøv at højre-klikke et sted på skrivebordet, hvor der ikke er nogle ikoner, tryk på arrangerer ikoner, og se, om der er et hak ud for arranger automatisk, hvis det er det, kan det godt være derfor...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-10-03 16:49

Er det en engelsk version? Skal du fjerne fluebenet ved 'Auto Arrange' i 'Arrange Icons'; i den menu der kommer når du højreklikker på skrivebordet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 24-10-03 17:19

det er der ikke, der er ikke noget flueben i Arranger Automatisk

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 24-10-03 19:18

Der er også et punkt der hedder arranger i forhold til gitter, prøv at ændre det til arranger efter navn eller hvad du nu foretrækker at arrangere efter.
Derudover er der også et punkt, der hedder lås elementer med webindhold på skrivebordet.
Har du markeret det, kan det ændres ved at fjerne markeringen.

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 25-10-03 11:06

jeg genstartede pcen så virkede det igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-03 15:24

Fint gangster50 -> ...er du så sød at lukke og slukke?

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 30 point
Dato : 04-07-04 10:59

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 04-07-04 21:05

hvor er du god molo .. finder de spørgsmål jeg har glemt .. du får point igen