/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
SKEDEORGASME- MED LEGETØJ??
Fra : abracadabra
Vist : 5656 gange
150 point
Dato : 24-10-03 13:56

Hej allesammen.

Ønsker så frygteligt at opleve en skedeorgasme - har ingen problemer med en klitorisorgasme, og onanerer ofte..

Vil "legetøj" kunne hjælpe mig med dette? Er jeres erfaringer bedst med dildoer med eller uden vibratorer?

Grunden til, at jeg ikke kan komme på denne måde er nok, at jeg altid har "klitoris-onaneret"- og derfor kan min kæreste jo heller ikke få mig til det..

har I nogen gode råd til at få en skedeorgasme?

Er uadvendt, og har ikke problemer med at fortælle, hvad jeg kan li'...;)

På forhånd MANGE tak!!

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 24-10-03 18:57

Hej Abracadabra.

Jeg har selv haft samme luksusproblem som dig - altså "kun" at kunne få klitorisorgasme. Det ændrede sig imidlertid da jeg fandt min nuværende mand. Pludselig kunne jeg godt få skedeorgasme, (tit også uden samtidig stimulering af klitoris), så det er muligvis noget med, at anatomien skal passe sammen - hvem ved.

Jeg har selv enormt glæde af en vibrator, som jeg faktisk som regel også bruger til klitorisstimulering under samleje. Ikke at det ikke er godt uden - men det er totalt suverænt med. (min kæreste kan desuden mærke den også, så nogen gange skal vi passe lidt på, at det ikke går lige lovlig stærkt )

Iøvrigt er det mærkeligt nok en anden slags klitorisorgasme jeg får med vibratoren frem for hånden. Jeg kan i hvert fald varmt anbefale dig at købe en (eller to eller....)

Anyway, prøv at klik på mit navn foroven, hvorved du vil kunne se et andet spørgsmål, jeg har besvaret vedr. de forskellige typer af orgasmer, man kan opnå som kvinde.

Held og lykke ... og god weekend

Kommentar
Fra : 25

Dato : 26-10-03 11:51

Akrakadabra

Det er således at der er punkter i skeden, som passer på bestemte punkter på mandens penis, i visse stillinger giver det så kvinden skedeorgasme under samleje, der findes bøger om dette emne.

Kommentar
Fra : _svanen

Dato : 27-10-03 20:59

jeg vil varmt anbefale at du køber en lidt stor dildo med vibrator i som bøjer en smule foran, med lidt blød gummioverflade, så skal du starte med at sætte tænde den på lavt niveau med vibratoren imens du kører den frem og tilbage, i takt med du kører hurtigere, dybere og hårdere, øger du vibratoreffekten så den til sidst er max og så er det ikke umuligt at komme *s*

en anden metode, kan være at du rider på din mand, men ikke så du rejser dig op og ned, men så du læner dig lidt tilbage og sætter hænderne på hans lår og så glider du nærmest frem og tilbage, og når det begynder at blive ekstra godt, skal han tage ved dine lår og hjælpe dig frem og tilbage, dette ku også give dig din første orgasme under sex, det er den eneste måde jeg kan komme på hvis ikke jeg selv skal gøre det!

held og lykke

Kommentar
Fra : ThomasG

Dato : 05-11-03 11:16

Hej abracadabra !!!

Har du prøvet at få din kæreste til at prøve at stimulere dit G-punkt ??? evt. gennem det bageste hul.

Grunden til at jeg spørger er, at min egen kæreste(kone) syntes det er mere indirekte stimulerende af G-punktet, hvis det bliver stimuleret gennem numsen. Det kan sikkert også skyldes, at det er en lidt mere direkte vej, så man ikke skal bøje sin(e) finger(re).

Husk at bruge godt med glidecreme og at slappe meget af.

ThomasG

Kommentar
Fra : henrik1975

Dato : 14-12-03 22:03

En måde at "træne" dig til at opnå en vaginal-orgasme er starte med at onanere klitoris. Brug hænderne/fingrene. Når du er godt våd, indfør en dildo i vagina (jeg får det til at lyde alt for teknisk, men bær over med mig). Samtidig med at du onanerer klitoris, så kører du dildoen ind og ud. Når du kan mærke der er en klitoris-orgasme på vej, så stopper du onanien på klitoris og kører i stedet dildoen hurtigere og hurtigere ind og ud. Du skulle så opnå en vaginal-orgasme, fremskyndt af klitoris-stimulering. Det kræver lidt øvelse, men er da absolut værd at prøve.

Pas i øvrigt på med at bruge vibratoren for tit - den kan sensibilisere nerverne!

Kommentar
Fra : rene_k

Dato : 08-02-04 12:48

Hvis du vil have et godt udvalg af dildo´er som bld. kan stimullere dit G-Punkt skulle du prøve at kigge ind på den side som hedder http://www.sexfantasies.dk her er der lidt for en hver smag.