/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Paprikurv
Fra : LiTrOnE
Vist : 322 gange
50 point
Dato : 24-10-03 00:22

En der har et godt program til at fjærne papirkurven med fra skrivebordet?

Mvh

LiTrOnE aka Tobias Madsen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-10-03 00:31

Hej LiTrOne

Er det bevidst du har stillet spørgsmålet i to forskellige kategorier???

.........ellers kan du stadig nå, at fjerne det andet spørgsmål (inden der kommer kommentarer til det) og spare dine 50 point

// Toupie

Kommentar
Fra : LiTrOnE

Dato : 24-10-03 00:35

sådan =) tak...
Men kender du et program til det ?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-10-03 00:37

LiTrOne

Så lidt Nej det gør jeg desværre ikke, men jeg er ret sikker på, at der er nogen herinde der gør.....så vent til de klogere hoveder kommer

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-10-03 00:42

prøv at kigge her:
http://www.spaceports.com/~bevalley/bvtips-d.htm

Fandt det lige ........håber det er brugbart

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-10-03 00:45

tweakui kan fjerne din skraldespand fra dit skrivebord! http://www.systemsmedic.com/TweakUI.htm

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 24-10-03 00:46

Nu skal du høre.

Du opretter en ny papirkurv, og smider dan gamle i paprikurven osv.

Spørgsmålet er, hvorfor vil du af med papirkurven??

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : balut4u

Dato : 24-10-03 02:24

Cleaning.

Proev at kigge her:

http://www.bykeyword.com/pages/detail12/download-12554.html

[Clean-up, remove, recycle bin, security, browser, wash, temp, folder, form, favorites, software, cookies,]

good luck/balut4u

Kommentar
Fra : Favorite

Dato : 24-10-03 09:04

Hej Madsen

Du skriver ikke noget hvilken programpakke, du har installeret.

Hvis du f.eks. bruger Office 2000, kan du via din program-CD gå ind og fjerne papirkurven, ved at slette fluebenet i den menu, du har valgt din opsætning fra.

M.v.h.
Favorite

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-10-03 09:18

Her er et program der kan skjule alle icons på skrivebordet on/Off>
DeskSweeper

http://www.webattack.com/get/desksweeper.html
Eller,et script der fjerner skraldespand iconet fra skriveborder/men ikke
fra explorer(XP system)klik på teksten gem det på din pc og klik så på dette>
Linie 199. Hide Recycle Bin on Desktop - Not from Explorer
Og her er et script der tilføjer Tøm skraldespandet til din højre klik menu>
(bruger jeg selv)
Linie 21. Add Empty Recycle Bin to the Right Click
Læs hvad der står i toppen af siden(husk det er til XP)
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-10-03 09:25

På samme side er der scrips/reg der gendanner skraldespanden

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-10-03 09:27
Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-12-03 12:34

Jeg er ved at rydde ud i mine enkeltstående abonneringer, og da der ikke har været aktivitet på denne tråd længe, ønsker jeg ikke længere at abonnerer på dette spørgsmål.

// Toupie

Kommentar
Fra : balut4u

Dato : 21-12-03 08:10

God ide,

Smid dem i papirkurven.

God Jul!

Balut

Kommentar
Fra : LiTrOnE

Dato : 21-12-03 12:29

Fandt selv ud af det, Her kommer en forklarring (Engelsk)

How to remove Recycle Bin Icon from Desktop

If using XP Pro

Go to START > RUN

Type GPEDIT.MSC

Navagate to USER CONFIGURATION >ADMINISTRATIVE TEMPLATES >Click on DESKTOP,

On the right hand pane find " Remove Recycle Bin icon on the desktop " , double left click on it to ENABLE it.

Pga Jeg ville have den væk var at jeg ville få et desktop hvor der ikke var iconer på... =)

Fx se det her desktop http://litrone.users.whitehat.dk/desktop.jpg =)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-12-03 12:42

http://www.pixtudio.com/index.php?page=customskins
her kan man få sin pc til at se ud som man vil for lidt gysser

Kommentar
Fra : LiTrOnE

Dato : 21-12-03 12:44
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-12-03 12:48

det link jeg henviser til er det alt der bliver forandret,menuer,bokse,vinduer,iconer,o.s.v
simpelthen alt.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-12-03 12:50
Kommentar
Fra : LiTrOnE

Dato : 21-12-03 12:54

Jaja det kan man også finde inde på www.themexp.org

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-12-03 12:57

det kan man sørme osse.
jeg har selv dette
http://www.pixtudio.com/preview.php?id=654

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-12-03 13:05

Jeg køber et ny et par gange om året,jeg har 6 stk i øjeblikket så jeg skifter dem ud en gang imellem,når jeg er blevet træt af at glo på dem

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-12-03 15:20

Man kan jo osse tømme dem Manse!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-12-03 15:26

tømme hvad tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-12-03 15:29

Papirkurvene Manse! Du behøver jo ikke smide papirkurven med i affaldet!
Udover det så vær venlig at lukke spørgsmålet litrone ved at acceptere en af de udmærkede svar!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-12-03 15:33

det har du ret i,man kunne smide papirkurven i papirkurven så kunne han altid gendanne den igen vis man fortrød sletningen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-12-03 15:38

Hehe lød som om du købte nogle rigtige papirkurve et par gange og så smed dem ud når du var træt af en overfyldt papirkurv! *LOL*

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-12-03 15:46

temaer,det gør jeg også det er lettere end at tømme dem,jeg smider dem bare over plankeværket til naboen,og så beskylder jeg microsoft for at lave dårlige styresytemer,stien til papirkurven henviser til min naboens baghave
Manse9933