/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
uren hud...
Fra : Blosom
Vist : 1387 gange
50 point
Dato : 23-10-03 16:55

Er der nogle der kan hjælpe mig med hvordan man lettest får en pæn hud i ansigtet, uden hudorme og andet snavs!
Evt. nogle effektive produkter samt brugervejledning, da jeg ikke har meget erfaring.
Tak...piger

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 23-10-03 17:03

Du kan med sikkerhed anvende Cliniques skintonic, matas special creme og hvis det er slemt kan du duppe med 3% brintoverilte, der er bakteriedræbende.

Det virker! Men måske skal du supplere med nogle silicapiller eller lignende.

Held og lykke!

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 29-10-03 09:04

grundlæggende er, at du skal forandre din kost,du skal mindst halvere dit fedtforbrug, undgå
opvarmede fedtstoffer samt animalske fedtstoffer, du bør fuldstændig undgå æg, skæreost,
og stærke krydderier, spis friske gønsager, brune ris, pillekartofler, peberrod og magert kød etc. når du renser huden eller klemmer modne bumser ud, brug kun sterilt vat, hold fingre og negle væk fra huden, ellers kan du godt bruge icecap skrevne remedier, du kan også bruge molkosan og echinamin 5 skiftevis på huden.
mvh
nsl

Kommentar
Fra : splitz

Dato : 31-10-03 23:27

vil anbefale dig matas dybderensende maske koster 34 kroner for en tube samt en god ansigtspealingssæbe(kan også købes i matas eller supermarkeder som føtex og bilka) det er billigt og hjælper jeg har selv været turen igennem og brugt mange penge på at komme problemet til livs. Endvidere vil jeg anbefale dig at varme en smule honning i et vandbad og smøre det i ansigtet 1-2 gange månedligt og så bruge en aloevera dagcreme
mvh
splitz

Accepteret svar
Fra : ture

Modtaget 50 point
Dato : 02-11-03 18:05

OKAY!!
Har læst det hele igennem og kan sige dig som Lægeeksamineret Kosmetolog at:
Følger du Icecap´s svar, bliver din fedtede hud LANGT FRA dit eneste problem!
1. Cliniques skintonic er fremstillet af kemiske indholdsstoffer som med tiden kan frembringe f.eks.allergi og meget sart hud :)
2. Matas... Alle cremer fra matas indeholder Parrafin eller glykose..!! Begge indholdsstoffer der tilstopper dine alderede tilstoppede porer. Parrafin f.eks. Nedbryder din huds naturlige barriere (hvilket betyder at din hud ikke længere har mulighed for at beskytte sig selv), og sørger for at din hud ikke kan ånde. (MEN, den føles da blød, helt sikkert :)
3. 3% brintoverilte bruges kun... KUN... i nødstilfælde (til f.eks. fest) da det udtører huden og derved giver flere urenheder da huden prøver at komme i balance igen og derfor produkserer mere fedt.
(Brintoverilte fjerner ikke dine urenheder men afbleger så eventuelle urenheder ikke er lige så tydlige!)
P.s. silicapiller er okay, men kun et kosttilskud, hvilket bringer mig til NSL´s svar:
Kostplanen er skide god! Godt svar, MEN IGEN.. Hold jer fra IceCap´s smarte ide!!! Så er du advaret!!!!!!!!!!
Og sidst men ikke mindst....!!!
Brug ALDRIG matas´s peeling!!! Brug sandpapir istedet :) (cirka lige så skånsomt) (ps gå til en ordenlig kosmetolog istedet, da dette kan være næsten lige så billige produkter (i længden ihvertfald, da de som regl er mere drøje ibrug)
Og den dybterensende, Igen fra matas, går adskillige hudlag dybere end anbefalet, og udtørrer ligeså huden drastisk!

Hvis jeg skulle anbefale noget så brug KUN naturprodukter (ikke fra matas :) som f.eks. Living Dimention, RVB, Murad (specielt til meget fedtet hud), eller Ole Henriksen (er dyre produkter)!!! Alle disse fås KUN hos kosmetologer!!!
Og vil du spare nogle penge så gå til f.eks. en kosmetolog skole, da disse oftes har billige og gode produkter på hylderne, og kan finde ud af at rådgive ordenligt!!

Håber det var brugbart!!
Rigtig God Fornøjelse! (og held og lykke med huden :)

Kommentar
Fra : ture

Dato : 19-11-03 06:05

Ps. Tak for points! !!!Luder!!!

Kommentar
Fra : Ebbadk

Dato : 09-12-03 10:43

Hej!!!
Jeg Har selv døjet meget med uren hud, og prøvet mange af de ovenstående ting. Først da jeg for 3 år siden gik til en kosmetolog og fik behandlinger og rådgivning forsvandt mit problem fuldstændigt. Jeg fik 2 - 3 behandlinger og begyndte derefter at bruge produktet hun anbefalede mig, som selvfølgelig kun kunne købes hos hende, men det virker og jeg bruger det stadigt. Produktet er helt specielt til folk med akne problemer. Hvis jeg i længere tid ikke har fået brugt ansigtsvask osv optimalt, og der skulle være dukket en enkelt bums op tager jeg straks ind og får en ansigst behandling (350 kr) og mit problem er væk igen.
DET VIRKER SKU!!!!!
Ebbadk

Kommentar
Fra : ture

Dato : 14-01-04 02:09

Godt Ebba! :)

Godkendelse af svar
Fra : Blosom

Dato : 16-09-04 18:11

Tak for svaret ture.