/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Nytt norsk mlm selskap
Fra : upside
Vist : 375 gange
20 point
Dato : 23-10-03 15:33

Det er startet opp et nytt norsk mlm selskap som heter Upside.

Det er blant annet to dansker som er med i den såkalte 8`r gruppen.

Søker dyktige nettverksbyggere som kan være med på å ta konseptet inn i Danmark

Send meg en mail på mads@simplyupside.com

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-03 15:50

Hvad koster det at være med.
Emesen.

Kommentar
Fra : upside

Dato : 23-10-03 16:03

fra 1.910 NOK til NOK 15.400
Aksjene er differansen

Er ute etter nettverkere fra flere land og byer.
Har idag folk i Norge,Sverige og Australia.

Send meg en mail

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 23-10-03 17:40

Gvem står bag i den sidste ende?
Software Systems Limited - Belize
Nyregistreret selskab i Belize.. - Uden hidtidig web tilstedeværelse -

Her er Wiggo http://www.norit.no/images/ansatt4.jpg

Nu er det jo ikke lige sådan at Software Systems Limited fra skattelyet Belize, udviklede en pokkers masse for at får denne "business" op at stå...
De købte det her: http://www.netsalon.com/applications/default.asp

Joe det skal såmænd nok blive en success - Men det bygger nok på at ganske mange ikke formår at gøre noget ved det. - Jeg er meget spændt på at se hvordan salget af varer gennem web-shoppen kommer til at gå...

Er der et eksempel på en eksisterende web-shop ?

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 23-10-03 17:41

Nåeh ja - Jeg glemte helt - Hvad er dit spørgsmål Upside ??????

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 23-10-03 17:42

Nåeh ja - Jeg glemte helt - Hvad er dit spørgsmål Upside ??????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-03 18:48

JensT - det var også min idé - derfor mit spørgsmål.
Emesen.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 23-10-03 21:08

He - Det er sgu da meget smart ... - Hvad si'r du Emmesen, skal vi ikke lige købe et tilsvarende system hos Netsalon sætte det op og bede folk om at køre løs - Det koster kun 495$ at komme igang og så 30$ om måneden.
Nåh ja, og så lige et off-shore selskab til at hælde pengene i...
Det koster lidt mere at starte..
1650$ og så ca tilsvarende i årlige omkostninger .. Meeeen det behøver jo kun at køre et års tid, så er der et tons kilo dollaser i banken
Det er nu ikke nemt at finde simply upside dot com på nettet - måske er det ikke lige sagen at blive fundet - det er bedre at finde kunderne selv - Gælder det mon også for Shoppen ?
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22simplyupside.com%22&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

mvh
Jens

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 23-10-03 21:16

Glemte lige et link.. http://belizetaxhaven.com/
Og så når kassen er fuld..: http://www.escapeartist.com/one4/expatriates.htm

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-03 21:30

Takker spesielt til Ledelsen i Upside OG til min downline!
(er mellomleder selv)...........= pyramide selskab måske.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-03 21:51

http://www.escapeartist.com/one4/expatriates.htm
Ja det ser ud som om, de trækker på samme hammel, og det er jo altid godt.
Men jeg har desværre ikke nogen penge til at investere.
Emesen.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 24-10-03 08:37

Emesen.. Der undervises i MLM på ledende universiteters business-lines - Og MLM er afgjort en af fremtidens meget hvis ikke mest (i omsætning) anvendte salgs kanaler.
Pyramide "mislyden" kommer fra de sager hvor mindre seriøse forretningsfolk har anvendt MLM metoder til blot at flytte penge uden ydelser/varer.
Det er ikke tilfældet i ovennævnte - Blot er produktet efter min mening på nogen punkter usikkert (shoppen) og iøvrigt ikke af en substans, der gør at det er noget man kan gå ud og sælge til hver mand/kvinde, og derfor uegnet til MLM - derfor er det noget ovre i den grå zone (jeg kalder det pseudo-produkter)

- Bare min mening (baseret på hvad siderne simplyupside.com viser i dag).

mvh
Jens

Kommentar
Fra : asbear

Dato : 08-11-03 23:19

emesen - venligst kontakt mig på upside@netbiz.nu

Mvh,
Asbjørn

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-11-03 14:29

Selskabet har ikke min store interesse.
Men hvis det er en undskyldning for min tvivl om selskabets oprigtighed vil jeg da gerne her meddele min uvidenhed, og undskylde.
Personlig kontakt her på dette forum for vidensdeling er ikke almindeligt.
Men her i denne tråd vil jeg gerne svare.
Emesen.