/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ensretter Honda Melody
Fra : jruaps
Vist : 646 gange
20 point
Dato : 23-10-03 11:10

Jeg mangler en ensretter - er der nogen der ligger inde med noget brugt eller ved om der kan bruges noget uoriginalt da en original koster ca. kr. 800,- + moms...

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 23-10-03 12:42

WTF? En ensretter kan da ikke koste 800 kr. ??????? Du må da have kigget forkert, det er da alt alt for dyrt!

Kommentar
Fra : jens_poulsen

Dato : 23-10-03 13:55

Hej.
Jeg optræder tit til fødselsdage og lign., og jeg er efterhånden blevet ganske habil til at imitere ensrettere. Det skal dog nævnes, at jeg får størst ros for min Suzuki FZ50-ensretter-performance, men en Honda Melody-act lyder som en god udfordring! Prisen kan vi altid snakke om!
Håber dette har vakt din interesse.
Med venlig hilsen
Jens Poulsen, Silkeborg

Kommentar
Fra : jruaps

Dato : 24-10-03 13:55

Helt seriøst så har jeg prøvet 8-10 forhandlere over hele landet og prisen er ca. den samme
alle steder - så jeg tror ikke den er helt gal - men der må findes noget der kan bruges som "stand in" eller nogen som ligger inde med noget brugt........

Kommentar
Fra : jruaps

Dato : 24-10-03 13:58

Helt seriøst så har jeg prøvet 8-10 forhandlere over hele landet og prisen er ca. den samme
alle steder - så jeg tror ikke den er helt gal - men der må findes noget der kan bruges som "stand in" eller nogen som ligger inde med noget brugt........