/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Messenger
Fra : eigilm
Vist : 273 gange
100 point
Dato : 21-10-03 21:02

Efter at have monteret et Pinnacle PCTV Rave TV-tunerkort, mistede jeg lyden fra min mikrofon og periodisk billedet fra mit WebCam, når disse bruges til MSN Messenger.

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 21-10-03 21:08

Gå ind i funktioner -> Guiden lyd- og videoindstillinger.

/Bofh

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-10-03 23:57

Prøv at se om der er nogle nyere driver til TV kortet?

Kommentar
Fra : eigilm

Dato : 29-10-03 16:34

Problemet er løst ved, at jeg fandt ud af, at pinnacle havde en hotline her i landet, men alligevel tak for hjælpen

Kommentar
Fra : eigilm

Dato : 29-10-03 16:35

Problemet er løst ved, at jeg fandt ud af, at pinnacle havde en hotline her i landet, men alligevel tak for hjælpen

Kommentar
Fra : eigilm

Dato : 29-10-03 16:35

Problemet er løst ved, at jeg fandt ud af, at pinnacle havde en hotline her i landet, men alligevel tak for hjælpen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-10-03 16:39

hvad var problemløsningen så? Du skal alligevel acceptere et svar for at lukke spørgsmålet Så får du nogle af pointene tilbage når andre vil se svaret.