/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hjælp til techno remix! Self esteem
Fra : Divino
Vist : 292 gange
100 point
Dato : 21-10-03 18:19

Hej. Jeg har et stort problem... Jeg har ledt i flere år efter et techno remix af The Offspring-self esteem (the lala song)... i baggrunden kan man høre et lokomotiv der øger farten imens de synger la la lalala, la la lalala... osv. I år er der blevet lavet et remix af den der hedder: chikkn chekka-rap musikk sukks (hardkkore_chekka_mix-mtc) Jeg skal blot bruge det første techno remix der er lavet af den! Den er rimelig hardcore!

Please hjælp...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-10-03 00:43

Prøv at downloade winmx! www.winmxcom og søg der!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 16:05

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar