/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
bogstaver af bogstaver
Fra : gangster50
Vist : 383 gange
40 point
Dato : 20-10-03 20:25

jeg søger et program eller en website hvor bogstaver er lavet af bogstaver, sådan her;

altså kæmpe bogstaver der er lavet af små bogstaver og tal og andre tegn..

håber der er nogen der kan hjælpe mig...

Kommentar
Fra : Nullemus

Dato : 20-10-03 20:48

http://lukeburrages.thingonthe.net/stuff/asc.html

Er det noget i den retning? Hvis det er så prøv at søg på Ascii Pictures på www.google.dk
Der kan du finde rigtig mange...

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-10-03 21:06

hej gangster50
ang dit tip; 199 nej er ikke mange indlæg....... der er tråde som er længere i smalltalk!

303 indlæg :http://www.kandu.dk/dk/spg/22840

og da det er min tråd så vælgere jeg selv hvornår jeg lukker den og den bliver ståenden åben lidt endnu! men du er da velkommen til at kigge ind i vores "hønsegården" som den kaldes blandt dem som har skrevet der inde!

og da dette ikke drejer sig om dit spg så undskyld for at jeg lige misbruger din tråd lidt!
tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-03 11:07
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 13:38

Var det noget du kunne bruge Gangster50?

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 40 point
Dato : 04-07-04 10:56

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 04-07-04 21:06

igen molo ... hmmm... ok, igen får du point

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 04-07-04 21:06

...