/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
indretningsarkitekt
Fra : Benjaromind
Vist : 2844 gange
20 point
Dato : 20-10-03 16:17

jeg har engang i et kupon hæfte set at man kan tage et brev kursus som indretningsarkitekt, nu er det sådan at jeg har smidt hæftet væk, og kan ikke finde noget på nettet om det! Er der en der kan hjælpe mig med at finde en side på nettet omkring brev kursus som indretningsarkitekt? hvis der altså findes sådan en side... på forhånd tak!

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 21-10-03 01:26

Hej Benjaromind

Her er siden vedr. indretningsarkitekt, det er de samme der reklamerer
i kuponhæftet.

http://www.akademisk-brevskole.dk/

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : 9760

Dato : 17-11-03 13:44

jeg kunne godt tænke mig at tage en uddannelse som indretningsarkitekt i udlandet, hvis der er nogle der kender nogle skoler i udlandet må man meget gerne skrive det.

på forhånd tak