/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
SSI i Danmark?
Fra : RHRathje
Vist : 919 gange
50 point
Dato : 20-10-03 05:20

Hej Folkens.

Jeg er interesseret i at høre om der findes SSI instruktøre i Danmark, og i så fald hvor henne, om der er en dansk SSI hjemmeside osv.

Mvh
Rune Rathje

Accepteret svar
Fra : TIMO_J

Modtaget 50 point
Dato : 20-10-03 09:10

www.ssi-germany.de - umiddelbart tror jeg ikke der er center i dk ( Kan tage fejl ) , men jeg ved da der er et par instruktører rundt omkring..

Mvh.

Timo

Kommentar
Fra : RHRathje

Dato : 22-10-03 01:29

Er der nogle der har e-mail adresser paa nogle af disse instruktoere, eller nogen der ved om de har hjemmesider eller lignende... Kan ikke umiddelbart finde noget ved at soege paa nettet!

***
Rune

Kommentar
Fra : RHRathje

Dato : 06-11-03 01:13

Er der virkelig ikke nogen der kender nogen???

***
Rune

Kommentar
Fra : Xingyi

Dato : 10-08-04 12:32

hvis du ser på deres egen hjemme side hvor der står SSI høre til http://www.divessi.com/flash_rc_map.cfm

så er danmark slet ikke nævn, så tror ikke du kan finde dem her, så du må enten til tyskland, eller england, hvis det er vigtig det er en SSI uddannelse du får, og ellers må du kigge de dykkeruddannelser igennem vi har i danmark

Claus

Kommentar
Fra : RHRathje

Dato : 15-08-04 11:57

Hej Klaus!

Tak for kommentaren,men... Jeg kan jo ikke rigtig bruge det til noget...

Har kigget paa deres hjemmeside og jeg ved i gennem andre dykkerer at der findes instruktoerer i Danmark...

Rune

Godkendelse af svar
Fra : RHRathje

Dato : 21-10-05 08:57

Kommentar
Fra : SSI-aalborg

Dato : 19-04-07 20:58

DykkertSport A/S i Aalborg er et SSI Platinum facility de uddanner helt op til Instruktører