/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hvordan gør man så at man kan snakke i c~
Fra : passola
Vist : 446 gange
100 point
Dato : 19-10-03 18:04

JA hvordan gør man jeg kan simpelthen ikke finde ud af det nogel som vil gi mig en guide fra start til slut...
Er ikke så god til det med computere...

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 19-10-03 18:17

gå ind på det drev som du har halflife til at ligge og der ligger en mappe som hedder voice tweak, kør denne guide,
og gå så ind i spillet.
Gå ind i configuration, så controls, og så skal du vælge en knap i den som hedder "Voice com.."
Håber det virker ellers spørge du bare mig igen..
Snakkes

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 19-10-03 18:18

gå ind på det drev som du har halflife til at ligge og der ligger en mappe som hedder voice tweak, kør denne guide,
og gå så ind i spillet.
Gå ind i configuration, så controls, og så skal du vælge en knap i den som hedder "Voice com.."
Håber det virker ellers spørge du bare mig igen..
Snakkes

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 19-10-03 18:18

gå ind på det drev som du har halflife til at ligge og der ligger en mappe som hedder voice tweak, kør denne guide,
og gå så ind i spillet.
Gå ind i configuration, så controls, og så skal du vælge en knap i den som hedder "Voice com.."
Håber det virker ellers spørge du bare mig igen..
Snakkes

Kommentar
Fra : passola

Dato : 19-10-03 18:23

oki prøver lige det......................

Kommentar
Fra : passola

Dato : 19-10-03 18:23

oki prøver lige det......................

Kommentar
Fra : HHUUKK

Dato : 21-10-03 15:27

Du ska aktivere det inde i gå ind på det drev som du har halflife til at ligge og der ligger en mappe som hedder voice tweak, kør denne guide
og gå så ind i counter igen så når du spiller så ka du trykke på Scrol knappen mellem højer og venstre musse tast så skulle du kunne snakke