/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kvinden på Taget - kim larsen ?????!!!!!
Fra : Qucon
Vist : 1741 gange
20 point
Dato : 18-10-03 23:57

Hey er der ikke nogle der kan hjælpe mig med at finde kvinden på Taget med Kim larsen.

Det eneste jeg ved er at det var en af hans første solo nummer og jeg tror det var i 1972 ca.

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 19-10-03 00:19

Hej

Prøv Her: http://bibliotek.dk/

Mvh Agent2002

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 19-10-03 08:12

Hej.
Jeg har jagtet den i mange år uden held, men det er en single fra 1971 og ikke kun Kim Larsen men Gasolin.

Mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 19-10-03 10:11

Hej med jer,

Det her er hvad jeg har kunne finde:
I 1971 lavede han en single "Damen på Taget/Hilsjer" med studiegruppen, Larsen og Co. I sommeren samme år, dannede han gruppen Starfuckers, bl.a. med Stig Møller som også har været med i Steppeulvene.
De indspillede en single "Guess it´s because" sammen med Willi Jønsson og Preben Devantier. Gruppen blev genoplivet i 1975 med en single "Marken er høstet/gør mig varm" - de havde dog på dette tidspunkt skiftet navn til det mere stuerene "Sylvesters Jukebox".

Mvh,
Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 19-10-03 10:22

Gasser venner,

Jeg glæmte at det var her jeg hætede oplysningerne:
http://home2.inet.tele.dk/garde/gas.html

Mvh,
Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 19-10-03 10:23

Gasser venner,

Jeg glæmte at det var her jeg hætede oplysningerne:
http://home2.inet.tele.dk/garde/gas.html

Mvh,
Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-10-03 10:55

Hvis det er den, som hryttel skriver så har du måske mulighed for at finde den.
Prøv pladeforretninger eller biblioteket, som evt. kan bestille den hjem.
Pladenummeret er CBS 7246, maj/juni 1971.
Damen på taget/Hilsjer med Larsen & Co.

mvh ans

Kommentar
Fra : Palle19

Dato : 16-11-03 14:07

Hej Queen

Det kan godt være svært at finde sangen når du skriver Kvinden på Taget når sangen hedder Damen på Taget... Jeg har den desværre ikke på cd men jeg har den som Mp3 sang på min Computer... Hvis det har nogen interesse så send til Pal_le1983@hotmail.com eller Patrick-Larsen@mail.tele.dk

Venlig Hilsne
Patrick