/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Halvpart søges til vallak i Haslev.
Fra : tandrup
Vist : 1157 gange
20 point
Dato : 12-02-02 21:36

Jeg søger en halvpart til min araber/connemare vallak på 15 år.
Han er bestemt ikke mærket af sin alder, tværtigmod, han har et ret ildert temperement og kræver derfor en rutineret rytter.
Han er mest til tur og dressur, og små spring engang imellem.
Han står 1 km uden for Haslev by.
Skriv hvis det har interesse.
Kærlig Hilsen Marlene Tandrup..

Accepteret svar
Fra : kenzo

Modtaget 20 point
Dato : 19-02-02 14:41

En god idé!!
Læg den på heste-nettet, der er mange flere der søger heste halvparter

Kommentar
Fra : tandrup

Dato : 19-02-02 14:53

Den har været på hestenettet ca. 5 gange og uden en eneste henvendelse... Så derfor prøvede jeg her..

Godkendelse af svar
Fra : tandrup

Dato : 11-03-02 20:14

Tak for svaret kenzo.

Kommentar
Fra : cada80

Dato : 02-08-12 17:06

Hey.
Kan se at det er lidt siden du har lagt det ind, har du fundet en halvpart?

Mvh. cada80