/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
spil over netværk
Fra : gremlins
Vist : 265 gange
20 point
Dato : 17-10-03 22:43

Min søn har lige købt c&c Zero Hour, og vil spille det med sin bror over deres netværk. Men man kan ikke bruge det samme serienr. 2 gange. Er der nogen som ved hvad vi gør? Jeg har hørt at man kan finde alternative serienr. på nettet, men hvor? mhv. Karin + 2 drenge

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 20 point
Dato : 18-10-03 00:28

PFBB-SPAP-TYZ2-H6UE-CMTP PNJA-TDA6-TW3G-N48D-5DHQ
PPGQ-HJAG-TRFP-J75S-UZ6A
Ja de kan jo ikke være rigtige begge to, for numrene skal passe ind i ruder, men en af dem skulle passe.
For det andet kan jeg ikke se hvorfor de oprindelige ikke kan bruges, er det fordi man skal/har registreret online, det kan ikke passe, (man behøver ikke), da mange ikke har internet.
Eller er det fordi de 2 spil kan se hinandens serienumre?
Skal man ikke have spillet på cd på begge maskiner, eller er det nok med en cd.?
Jeg regner selvfølgelig i har købt 2 spil, så ingen skal få ondt i røven, og så ingen kommentarer til det.
Hej

Kommentar
Fra : gremlins

Dato : 18-10-03 22:41

Hej
Tak for hjælpen, nu virker det.
Det er ikke fordi de skal registreres, for drengene har ikke internet, de er kun forbundet med hinanden.
Det må være fordi den registrerer serienr. på den første.
De bruger samme cd, der behøver ikke at sidde en i den første.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-10-03 22:54

OK så bør du tildele mig de 20 point, selv om jeg ikke mangler dem.
Nu må vi håbe drengene ikke bliver for voldelige, kun 10 timers spil hver dag.
Hvad med at få brændt en kopi (det er nok svært da de fleste har kopibeskyttelse), før orginalen bliver for ridset.
Jeg har selv C&C generals men kan ikke finde for godt ud af det.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : gremlins

Dato : 18-10-03 23:02

Hej
Det er første gang jeg har prøvet at få hjælp sådan her,og selvfølgelig skal du have point, jeg skal lige finde ud af hvordan jeg gør.
Jeg har før tænkt på at de slider deres spil, men jeg er ikke god til at
kopiere, og drengene er ikke så gode endnu at de kan hjælpe.
Det er heller ikke alle deres spil som vi kan få til at virke når de vil spille sammen, men det lærer de vel engang.
hilsen karin

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 01:37

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : gremlins

Dato : 29-12-03 12:36

Tak for svaret pallebhansen.