/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Program til at skrive fakturaer
Fra : Kris
Vist : 699 gange
50 point
Dato : 17-10-03 22:43

Hej
Jeg leder efter et program til at lave fakturaer med. Håber nogen kan hjælpe mig.
Mvh.
Kris

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 18-10-03 00:35

Ja de fleste laver dem i excel, som følger med i Officepakken, men ellers led i google efter gratis regneprogrammer, eller kontorpogrammer.
Jeg mener der har været en stor en på Kkomputer, men ellers led her:
http://www.itsfree4u.com/
http://teliadk.tucows.com/ led feks. efter office, i højre panel for oven vælges windows
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 18-10-03 00:45

Prøv evt i www.download.dk eller i www. download.com

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 18-10-03 06:40

Når du skal lave fakturaer, skal du så ikke også lave regnskab?

Der findes en række små og gode regnskabsprogrammer som med gatranti også kan udskrive fakturaer.
Se fx. hos www.stoneware.dk som laver www.summarum.dk. Dette findes i en freeware version.
www.pcfirma.com laver et særdeles professionelt regnskabs- og lønprogram

mvh. Per

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 18-10-03 08:07

Hvad mener du med at lave fakturaer??Er det et brevhoved du mangler?Skal det være A4 el A5?Hvis det er udseendet , så prøv med WORD ART !Start -nyt office dukoment-indsæt billede-word art Mvh Ole

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 18-10-03 09:53

Ja, det er en slags skabelon. Hvor jeg selv kan sætte vores logo ind osv. Det skal ikke bruges til regnskab.

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 18-10-03 09:55

Og den skal være i a4

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-10-03 13:08

Jeg vil stadig anbefale excel, jeg har selv lavet en til et lille firma, og lavet en tom plads i det ene hjørne, fordi de fik trykt et logo på deres papirer, så kunne de nøjes med at printe i sort/Hvid.
Du kunne også få en du kender til at lave den for dig, så behøver du ikke sætte dig ind i "alt"
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 18-10-03 14:31

Næsten enhver form for tekstbehandling vil kunne bruges til det som du efterlyser.

Fordelen ved at bruge et regneark, det er at du kan indtaste del elementer som fx. antal, stk pris, rabat, og så får du automatisk sammenregninger, totaler, moms beløb etc.

mvh. Per

Godkendelse af svar
Fra : Kris

Dato : 19-10-03 18:59

Tak for svaret pallebhansen. Så vil jeg prøve mig frem med excel. Tak til jer andre for jeres tid.