/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Pladearbejde på Opel Senator (1983)
Fra : golfe2
Vist : 655 gange
38 point
Dato : 17-10-03 20:29

Hej alle.
jeg har en dejlig gammel Opel Senator (1983) der skal synes (jeg er Meget glad for den ). Jeg skal derfor have lavet en del pladearbejde. Pladesmeden har jeg, men det kniber MEGET med stumper. De vigtigste stumper jeg mangler er:
BAGVANGER - RESERVEHJULS BRØND - REPSTYKKER TIL DØRE.
Er der nogle der ved om delene findes i handel et eller andet sted, eller alternativt om der kan anvendes Opel rekord dele? Evt. med en smule modificering?

Hvis det har nogen betydning, er det en 3,0i med automatgear!!!

På forhånd tak
Golfe2

Kommentar
Fra : kaasing

Dato : 18-10-03 11:54

hvad med at prøve at ringe til en ophugger hvis han ikke har kan han se på sin computer og der er andre i danmark

hilsen:
Kenneth.

Kommentar
Fra : golfe2

Dato : 18-10-03 12:17

Hej Kaasing.
Tak for kommentaren. Det kan jo absolut blive en mulighed!!!
Mvh
GOLFE

Kommentar
Fra : Dyne

Dato : 19-10-03 13:14

Hej
Du kan også selv prøve at søge under www.dataophug.dk - der har en hel del forskellige ophuggere tilsluttet...
Mvh Dyne

Kommentar
Fra : JohnSmith

Dato : 20-10-03 21:25

En dygtig pladesmed kan selv bukke og lave de dele du nævner. Der kan bruges dele fra andre mærker hvis han er dygtig nok. Uorginale dele fåes hos John Brask i brande (Meget billig/midtjylland) Om ikke andet har han universaldele til vanger og lign. Han sender evt.
Katalog over div. dele koster 50 kr.
Ellers prøv 'Østergaard' http://www.dbbusiness.dk/index.php?idxno=503. Danmarks største lev. i dele.
Den billigste løsning er at købe en komplet bil i den blå Avis eller lign med en defekt motor eller andet. Håber det hjælper.
Forøvrigt en fin bil