/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
hjælp til sagem mc 820
Fra : dogmadk
Vist : 300 gange
200 point
Dato : 16-10-03 23:00

hejsa til jer alle jeg håber i kan hjælpe mig jeg har ledt som besat efter et unlocknings program til sagam mc 820 der virker.
jeg ved ikke hvad jeg skal gøre kan i hjælpe mig med link eller noget.

og ja en gang til jeg har brugt mange forskellige programmer også til siemens men jeg har bare ikke kunne finde et til siemens m55.

har i noget godt på lager i kan hjælpe mig med.
hvis i kan hjælpe mig giver jeg gerne 200 poing for begge svar til dette men med link til de programmer her omtales

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 17-10-03 10:04

Sagem:
http://mobile.box.sk/showme.php3?hidedate=1&sortby=title&newsprj=sagem&newstype=software&id=3277
Fra et tidligere spørgsmål::::

Unlock af Siemens M55, A55, S55 vil fra d. 27.08.2003 være mulig hos os.
Pris 100 kr. og den bliver låst op på 20 sec.

Kig forbi vores forretning på følgende adresse:
Mobilunlock
Glasvej 3
2400 København NV
Eller ring og lav en aftale med vores afd. i Hillerød på tlf. 61707578

Med Venlig Hilsen
D.M.
=

Mobilunlock
www.MobilUnlock.dk
E-mail: info@unlock.dk
Tlf. (+45) 61 18 26 46

Kommentar
Fra : JensT