/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
udlejning af mc????
Fra : Banshee
Vist : 432 gange
100 point
Dato : 16-10-03 14:37

hej alle sammen.
min kærestes lillebror skal snart konfimeres, og det kunne være fedt hvis jeg kunne hente ham på en mega fed cruiser ude foran kirken. (For han er bidt af en gald cruiser). så ville jeg spørge jer om i ved hvor man kan leje såden en, til ikke alt for mange penge? skal jeg gå til en forhandler eller har i en bedre ide?
håber i kan hjælpe mig
hilsen Anders
suzuki gs 500 '95

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-10-03 16:09

Du kan da prøve en forhandler. Alternativt prøv at opsøge en klub, og spørg der. Det har jeg haft held med tidligere.

Kommentar
Fra : mcpedro

Dato : 21-10-03 10:05

du kan leje motorcykler årslev på fyn.men jeg kan ikke huske prisen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-02-04 10:06

Fandt du ud af noget Anders?

Kommentar
Fra : Banshee

Dato : 10-02-04 14:44

nej jeg har ikke rigtig forsøgt mig endnu, det virker lidt fåbløst, da det er forholdsvis dyrt der hvor jeg har spurt. jeg satser lidt på at jeg kan finde en flink mc-ejer i en klub. hvorfor da??