/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvor finder jeg...?
Fra : Katte_mis
Vist : 411 gange
35 point
Dato : 15-10-03 12:30

Nogle mennesker/firma til at lave en hjemmeside for mig?
Har alle ideerne i hoved og har prøvet at kigge på frontpage men fatter ingenting af det.
Har læst flere html guider på nettet og det fatter jeg heller ikke.
Ja jeg er fatsvag Det er bare ikke alle der kan det der pis...

Knus...

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 15-10-03 12:46

Der vil sikkert melde sig flere interesserede, personligt ville jeg såmænd også gerne hjælpe, hvis jeg havde tid, men jeg synes nu ikke du helt skal opgive at prøve selv. Du skriver du har kigget på FrontPage og selv om det er nogenlunde nemt at gå til, kræver det vel altid lidt grundviden. Har du evt Publisher i din Office pakke? I så fald synes jeg du skal prøve at kigge lidt på det også. Det er (synes jeg) endnu nemmere end FrontPage. Men hvad har du egentlig i forvejen? Har du et webhotel? Domænenavn? Hjemmesideplads hos teleudbyder? Eller hvordan ligger det med det?
Skal vi også tage fat på den side af sagen i svarene?

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-10-03 12:48

Hejsa

Prøv at tage en kik på Rita olesens hjemmeside,som beskriver på en fin måde hvordan man laver hjemmesider i frontpage

http://www.ritaolesen.dk/

rul ned til der hvor der står over til venstre
Lav din egen hjemmeside i Frontpage

Mvh Brian

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 15-10-03 12:48
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-10-03 13:06

Hvad med kandu's kursus som faktisk ser god ud

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-10-03 13:07
Kommentar
Fra : Dennis_the_menACE

Dato : 15-10-03 14:11

hvis du kender nogen mediegrafikere vil det være et hit, prøv evt www.lassemyrup.dk, han er næsten færdiguddannet og sætter sider op i fritiden.
der er også en praktik på Aalborg teknisk skole, hvor de mediegrafikere der ikke er i en virksomhed, laver sider for foreninger og andet. Det er vist rimelig gode priser de har...
Hilsen Dennis

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-10-03 18:21

Du kunne jo også spørge hvem kan bygge et hus for mig, jeg har allerede en mureske !
Spøg til side. Der er så mange sider på nettet der tilbyder forskelig form for hjælp, at det næppe kan listes her.
Frontpage er nok ikke stedet at starte. men noget skal du da bruge. og for din egen skyld start med.
1. Hvor skal det være? Webhotel er en god løsning, da ALT det man glemmer at tænke over er ordnet. kunne foreslå www.web10.dk
men det koster penge(12-30 kr./md.)(er virkelig pengene værd)
2. Hvad er det nu du vil lave ? store tanker er vel godt, men al start er vel svær. uffe29 har ret, kik på kandu's kursus og tag en ting af gangen.
Du kan få en god hjælp fra de hæfter der er skrevet af Michael Maardt det kan downloades gratis her http://www.knowware.dk
3. lav nu din første side (du kan bruge notesblok) og lær af det der går galt.

Kode
<html>
<head>
<title>Katte_mis hjemmeside</title>
</head>
<body>
   <center>
      <b>HEJ OG VELKOMMEN TIL KATTE-MIS HJEMMESIDE</b>
      <br>
      <i>Ja man skal jo starte et sted !</i>
      <br><br>
      Skrevet af <a href="jorgen.net2620.dk">Natmaden</a>
   </center>
</body>
</html>

4. Stil nye enkle spørgsmål. Et af gangen ligesom
Mvh.
Natmaden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-10-03 18:25

hmm! prøver igen.
<html>
<head>
<title>Katte_mis hjemmeside</title>
</head>
<body>
   <center>
      <b>HEJ OG VELKOMMEN TIL KATTE-MIS HJEMMESIDE</b>
      <br>
      <i>Ja man skal jo starte et sted !</i>
      <br><br>
      Skrevet af <a href="jorgen.net2620.dk">Natmaden</a>
   </center>
</body>
</html>

ellers gir jeg op

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-10-03 18:28

ja det jo ikke nemt http://jorgen.net2620.dk kontakt mig på siden hvis du vil!

Kommentar
Fra : robbie27

Dato : 15-10-03 19:08

Du kan skrive til mig om hvad du vil have lavet og lidt om hvad det er, så skal jeg nok lave det for dig! Det bliver selvfølgelig lavet præcis som du vil have det, dog kommer det også til at koste lidt for tiden!
Med venlig hilsen
Robbie!

Kommentar
Fra : robbie27

Dato : 15-10-03 19:11

UPS glemte lige min add. Rob@ofir.dk
Robbie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-10-03 11:38

Måske er der hjælp at hente hér : http://kandu.dk/dk/spg/20372

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-12-03 07:56

God

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:54

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-07-04 20:45

Det altid den der spørger, der ikke er der.

Sørgeligt.

Hvis at jeg havde et spørgsmål, ja så ville jeg da kikke om der var et svar.
ellers ville jeg da følge op på mit spørgsmål,
Personligt syntes jeg, at når man ikke gør det,
så er det som at pisse på folk, der prøver at hjælpe!