/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Superpoints?
Fra : M_S
Vist : 474 gange
10 point
Dato : 15-10-03 07:26

Hvad er det lige man kan bruge dem til?

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 15-10-03 07:51

Så har du muligheden for at at vinde månedens præmie.

Citat
Superpoint bliver som nævnt ovenfor, brugt til at komme på kandu.dk's hi-score, og dermed have chancen for at vinde flotte præmier.

Der er flere forskellige måder at fremskaffe sig superpoint som nævnt nedenfor.

Du skal være superbruger.
For at kunne optjene superpoint skal du være superbruger.
Du kan blive superbruger inden for få minutter, bare ved at gå ind i din brugerprofil, og tilmelde dig.

Svar på et spørgsmål.
Hver gang du svarer på et spørgsmål og dit svar bliver accepteret, får du det antal superpoint som spørgsmålsgiveren har udlovet.

Svar på et spørgsmål inden for 1 time
Hvis du skriver et svar til et spørgsmål som bliver accepteret, giver dette dig superpoint. Hvis dit svar er skrevet inden for 1 time efter at spørgsmålet blev stillet, vil du få yderligere 10 superpoint, det gælder derfor om at være hurtig på aftrækkeren.

Skriv tips
Hvis du har skrevet et tip, vil der være 5 forskellige brugere som får lov til at bedømme dit tip (hermed menes, at give tildeler tippet stjerner). Jo flere stjerner du får for dit tip, jo flere superpoint optjener du. Regnestykket ser således ud antal stjerner * 10 superpoint.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 15-10-03 07:51

Ikke ret meget.
De tæller med under statistik.

MVH

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 15-10-03 07:53
Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 15-10-03 08:27

Hejsa.
Kommer lige til at tænke på om man som almindelig bruger har fornøjelse af points vundet ved et accepteret svar.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 15-10-03 08:39

Åndsvagt spørgsmål. Det står jo her.

Du skal være superbruger.
For at kunne optjene superpoint skal du være superbruger.
Du kan blive superbruger inden for få minutter, bare ved at gå ind i din brugerprofil, og tilmelde dig.

Sren i Rskilde og god morgen til alle.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-10-03 09:22

Superpoint - antal chancer for at vinde den præmie som er udsat af Kandu.
Alm. bruger - æren ved at få godkent en kommentar som svar.
For et par måneder siden var det som regel indehaveren af flest point i en måned som vandt (jeg var selv heldig i August)
Systemet skiftede i September på opfordring af Kandu-brugere så det nu er ren lodtrækning, hvor flest point i måneden har størst chance for at vinde.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-03 10:51

emesen -> ER du sikker på det stadig er en tendenslodtrækning? Jeg troede det var lavet om til en alm. lodtrækning mellem alle der har optjent superpoint i løbet af måneden?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-10-03 11:19

Jeg mener det er alm. lodtrækning - men mange lodder giver jo flere chancer for at vinde. Og nej jeg er da ikke sikker.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-11-03 11:51

emesen -> Lodtrækningen d. 1-11 viser, det nu er alm. lodtrækning. Antallet af point er ligegyldigt. Måneden vinder havde optjent 100 p i ét spørgsmål.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-11-03 18:55

Ja - og det er vel også meget godt.
(altså nu hvor vi to har fået en præmie, fra en første plads)
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-11-03 11:14

emesen -> Ja, Hm... og jeg er godt tilfredse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:54

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-04 07:14

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH