/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Sider uden farver
Fra : elise
Vist : 370 gange
90 point
Dato : 14-10-03 07:36

Jeg har fået ny pc m. Windows XP-home og IE 6.0.
Nu synes jeg hjemmesider osv på nettet ser anderledes ud - der er ikke så mange farver på og skrifttyperne er nogle gange mærkelige - hvor går jeg ind og ændrer det?
Vh Elise

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-03 08:39

Prøv med Kontrolpanel, Skærm og fanebladet Indstillinger.
Vælg Farvekvalitet Højest (32bit)

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 14-10-03 09:09

....eller højreklik ude på skrivebordet, og vælg Egenskaber, så skal du rigtig nok vælge "Indstillinger"...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : elise

Dato : 02-12-03 06:33

Det er ikke skærmens udseende normalt, der er problemer med, men sider på nettet - mange har ikke de rigtige farver på skrifttyper og lignende... Skærmen ER indstillet til Højeste Farvekvalitet 32 bit.
Vh Elise

Kommentar
Fra : elise

Dato : 07-12-03 08:32

Der er stadig nogen hjemmesider, der ikke ser rigtige ud - bogstaverne mangler farve - har ikke fundet ud af hvorfor?
Vh Elise