/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Billeder+ udvendig skerm på samsung s300~
Fra : renecp
Vist : 185 gange
20 point
Dato : 13-10-03 22:14

Hey.. er der norgle der kan hjælpe mig?? nogen der kender en side med gode billeder der passer til en samsung s300m? og er der nogle der ved om man også kan få billeder til den udvendige skerm, ligesom der er vist på mange forskellige billeder af den?? 10000 gange på forhånd tak..

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 14-10-03 14:26

Den har næsten samme størrelse som en Nokia 3510i, som har 96x65 pixels og din har 128x128 på det indre display og ydre er på 96x64. Så du burde kunne bruge en side der hedder www.xgryde.dk du kan wappe ind på via www.xgryde.dk/wap.wml (det sidste link er kun til din telefon.) find et billede mens du browser via din pc, husk nummeret og gå ind via wap og hent det. Det burde kunne lade sig gøre på denne måde. Lad mig vide hvis det kan, så har nemlig flere links til dig med bedre og flere billeder.

Kommentar
Fra : pizza

Dato : 15-10-03 18:43

Har selv samme telefon, det er en af de ringeste jeg har haft, troede at men kunne hel masse med den havde jo 2 farveskærme så troede man at der var lagt op til lir, aldrig en skid kan man bruge den forreste farveskærm til andet end at se status af batterietider, signalstyrke og om hvem der ringer og om man har modtaget sms, det eneste plus er den gode invendige farveskærm den er knivskarp og lyden. det støreste minus er batterie tiden men så er det heldig at den bliver leveret med 2 baterier fra starten som man ikke kan oplade på sammen tid uden at man skal ud og investere i en twinlader tak samsung for den detalje!!!

jeg har hellere ikke rigtig kunne finde noget til den man kunne råbe hurra for, jeg har spurgt flere gange herinde uden nogen form for respons!
men held og lykke med din søgen

hilsen brian

ps. undskyld hvis det lyder negativt mit indslag