/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Mangler Crack fil til sims hotdate
Fra : LiveWire
Vist : 290 gange
150 point
Dato : 12-10-03 20:05

Jeg står og mangeler en crack fil til The Sims Hot Date.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 12-10-03 20:15

astalavista.box.sk

Det er den eneste søgemaskine du har brug for mht. cracks og serials

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 12-10-03 20:47

Den er på www.megagames.com
Gå ind under Pc-games i venstremenuen, og gå ind under S. Så er den der, og de plejer at virke.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-10-03 20:48

Hvis du ikke finder den må du henvende dig igen
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 12-10-03 20:58
Kommentar
Fra : LiveWire

Dato : 12-10-03 21:01

Det er ikk En No Cd crack jeg mangler men en crack så jeg kan spille det brændt

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 13-10-03 05:42

Han mangler vist mere end en crack fil, er der ikke nogen som kan sende ham lidt god moral.

mvh
Ishoey

Kig her:

http://www.antipiratgruppen.dk

http://www.ophavsret.dk/Ophavsret/ophavsretsloven.htm

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 13-10-03 05:45

Ishoey> nej. Jeg syntes nu bare du bør lukke! Her inde vi hjælper vi hinanden.
Han har IKKE bedt om ophavsretsloven.
LiveWire>Jeg syntes du bør prøve med den der no-cd crack. Ellers var der en der inde der hed *WORKING CRACK* så jeg.
Der er desuden kun crack til 1.0. Nu ved jeg så ikke om der overhovedet findes nye versioner.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 13-10-03 05:47

Ishoey> Og hvem siger ikke, at han har original-cd'en. Jeg selv tager da også kopi af mine originaler, for at beskytte dem. Så kører jeg med kopien.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-10-03 14:02

Jeg kan ikke se hvorfor du ikke vil have en nocd, så kan spillet køre uden cd?
Min hedder: SIMS.HOT.DATE.10.MSD.BACKUPCD.ZIP men er i virkeligheden en nocd. Den indeholder bare en sim.exe som puttes ind i sims biblioteket og overskriver den orginale (hvis du ikke omdøber den orginale, for at kunne gå tilbage, hvis feks det ikke virkede)
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 13-10-03 16:03

Her inde vi hjælper vi hinanden?
Ja...... Med ulovligheder !!!

Kommentar
Fra : MadsXp

Dato : 13-10-03 17:05

Her er en crack til The Sims Hot Date, så den både kan køre med backup cd, og uden cd...
http://www.megagames.com/cgi/download/download.cgi?action=search&category=cracks&search=SIMS.HOT.DATE.10.QUANGTO.NOCD.BACKUPCD.ZIP

Kommentar
Fra : MadsXp

Dato : 13-10-03 17:08

Hey, Ishoey! Når du åbenbart ikke kender lovgivning for backup cd'er, burde du slet ikke blande dig!
Det er fuldt ud lovligt at tage backup cd'er, så længe man ejer original cd'en. Og det kan du jo ikke bevise at han ikke har!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 13-10-03 17:56

Ishoey> Så lærte du noget mere i dag. Jeg kunne forstå hvis det var bevist, at han kørte med en ulovlig kopi, selvom det ikke forhindre mig i at hjælpe.
Jeg syntes heller ikke at det er smart, at blande sig i hvad andre mennesker laver af ulovlige ting. Hvornår overtrådte du sidst færdselsloven?

Kommentar
Fra : LiveWire

Dato : 13-10-03 18:30

Hej Venner nu ikk komme op ad slås... ejede originalen men da jeg havde taget en kopi kunne jeg ikk se hvorfror en af mine venner ikk kunne låne det, på det tidspunkt var jeg lidt trædt af det, men da jeg fik det tilbage var der mega mange ridser der i og det var umuligt at installere fra originalen så nu mangler jeg en crack men takket være jer har jeg fundet en der virker nu.... MANGE TAK

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 13-10-03 19:07

Fedt nok...

hygge :)

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 13-10-03 19:45

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 13-10-03 19:58

så så rolig nu...

Kommentar
Fra : gadzilla

Dato : 16-10-03 17:50

Ellers er www.gamecopyworld.com SIDEN til at finde såden nogle ting...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 01:29

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-12-03 14:45

Jeg selv dårlig til det der med at huske at lukke mine spørgsmål...

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 02-01-04 19:30

www.megagames.com kan sikkert finde det. klik på "pc game fixed"

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-01-04 23:49

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Tit bliver man udelukket af kandu, hvis man ikke lukker ved at give point, og det uanset om svarene kunne bruges, jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Du skal måske bruge Kandu en anden gang?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-07-04 00:42

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 21-07-04 12:52

fat nu at det ikke hjælper noget.