/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Siemens C35 er spærret.Hvordan låser jeg~
Fra : Steenk1
Vist : 1237 gange
150 point
Dato : 12-10-03 17:01

Jeg har købt en brugt Siemens C35. Følgende meddelse kommer op når jeg sætter mit simkort i:
"Telefon spærret! Netkode"
Hvordan kommer jeg ind i telefonen så jeg kan bruge den???

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 12-10-03 19:33

hej ja det er fakitisk meget let du skal bruge siemens x35 sp-unlock 2,0 den kan gøre det helt sikkert og dette ved jeg pga jeg har brugt den selv til en c35 og c35 i

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 12-10-03 23:23

Hvis du ikke har kabel til den og / eller ikke vil bruge flere penge på det kan du kontakte en unlocker på www.dkunlock.dk det koster imellem 75 - 100,- kr. Så er den så god som nu..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : Steenk1

Dato : 13-10-03 05:53

dogmadk
hvad er det du skriver om og hvor får jeg det?

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 13-10-03 17:00

først har du det rigtige cabel til den ylf ? men ellers henter du programmet her.
http://axnet.pl/ramki/soft.htm.
der er også mange andre programmer.

http://forum.gsmhosting.com/vbb/archive/forum/164-2.html.
her er der rigtig mange svar at finde men kig dig lidt om og du vil finde du skal bruge

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 13-10-03 17:07

men her er et rigtigt godt program til det men du skal bruge google.com og søg under dette her program siemens x35 sp-unlocker 2,0 det virker men skriv det sådan her.
download siemens x35-spunlocker 2,0.
og se efter hvad den finder til dig men oki det kan tage lidt tid og hvis du bruger xp skal du ind og køre det som 98