/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hvordan siger man...?
Fra : M_S
Vist : 570 gange
50 point
Dato : 08-10-03 23:55

Jeg er i gang med at uddanne mig til kok på engelsk?
Jeg sidder og skriver en ansøgning på engelsk men pludselig gik klappen ned.... håber der er en venlig person der ude et sted....

Hvis det ikke er for meget at forlange så skal jeg også forklare at jeg har hygiejne og førstehjælps bevis???

På forhånd 1000 tak

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 09-10-03 00:02

Hej M_S
Hygiejne = Hygine certificate
Førstehjælp= First Aid certificate

Resten af din ansøgning må du vist hellere selv klare

Hilsen
Carina

Kommentar
Fra : M_S

Dato : 09-10-03 00:06

1000 tak for hjælpen.... vidste ikke lige hvad det hed.
Tak skal du have

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 09-10-03 00:13

Det var så lidt
Tager du springet???

Hilsen Carina

Kommentar
Fra : M_S

Dato : 09-10-03 00:20

Jaaa jeg har da pengene og lejligheden til det så det regner jeg med.
Nu når jeg har chancen vil jeg da ikke lade den gå til spilde...
Det kunne være rigtig spændende. Er i gang med at søge job i et køkken et sted...
Kunne godt tænke mig at have et job inden jeg kommer der over så jeg er sikret lidt hvis det kan lade sig gøre.

Venlig hilsen M_S.

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 09-10-03 00:23

Det er en klog beslutning.
Jeg ønsker dig held og lykke med det hele.

Hilsen
Carina

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 09-10-03 09:02

Til M_S
hvis du skal skrive ret meget på engelsk, syntes jeg bestemt at du skulle gå på biblioteket
og låne Gyldendals eng-dansk og omvendt, de bliver på computeren når først de er der en gang, så vidt jeg husker fylder er 20-25 MB
ferik

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 09-10-03 09:46

Jeg kan osse anbefale gyldedals på cd-rom..

Mrn det hedder Hygiene Certificate (med 3 e'er)

Mvh Dennis

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 09-10-03 09:47

Ups glemte at sige at hvis det er enkeltord er www.ordbogen.com en god side

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 09-10-03 10:08

en oversættels side jeg bruger ind imellem
http://translation.langenberg.com/
ferik