/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
De bedste GAME SERVER hosts?
Fra : EoniX
Vist : 281 gange
20 point
Dato : 08-10-03 20:27

Jeg står og skal bruge en spilserver, som har muligheden for at skifte mellem Counter-Strike og DOD. Det skal altså være muligt at skifte mod på serveren.

Jeg er interesseret i at få oplyst SAMTLIGE server hosts i europa herinde. Og jeg mener alle. Jeg vil have den mulighed for at finde ud af hvilken udbyder der yder det bedste for den billigste pris.

Hvis der skulle sidde nogle private der hoster servere også, og interesseret i at få de extra penge, så skriv her også.

Håber der kommer så mange udbydere at det er muligt at danne et overligt over det prismæssige niveau som en sådan service ligger på idag.

//EoniX

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 08-10-03 22:15

hvorfor hoste en server i europa?? Skal den da bruges udenfor landets grænser???

Jeg vil anbefale www.gamehost.dk de har forskellige prispakker etc... læs selv mere på deres hp... men hvad end du vælger, LAD VÆRE MED AT VÆLGE www.gamehost.dk !!!

Kommentar
Fra : EoniX

Dato : 09-10-03 12:20

eeeeh - du siger jeg skal og så jeg ikke skal .... hvad har du gang i - Jeg vil bare gerne vide hvem der findes - ikke rådet om hvem der er bedst - det skal jeg nok finde ud af.

Jeg vil bare vide hvor mange og hvem der findes....