/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
www.ungemodre.dk
Fra : Hannah20
Vist : 205 gange
40 point
Dato : 07-10-03 13:57

Vi har en hjemmeside som vi ikke har nok brugere til.

Hjemmesiden er for unge mødre primært mellem 15 og 25 med børn mellem 0-7år.
Vi har en del brugere men vil meget gerne have flere. Nogle der har forslag til hvordan det kan lade sig gøre?
Vi er til for at skabe kontakt og samvær mellem unge mødre fra DK.
Vi vil gerne have vores buskab ud til alle unge mødre ikke kun dem der til hver dag bruger internettet.

venlig hilsen www.ungemodre.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-10-03 14:02

Det er tidligere set her på kandu at en bruger, der henviser til egen hjemmeside er blevet udelukket som bruger.
Bare et godt råd.

mvh ans

Kommentar
Fra : Hannah20

Dato : 07-10-03 14:08

det er et spørgsmål om hvordan der kan komme flere brugere ikke en henvisning til vores hjemmeside....

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 07-10-03 16:56

reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer reklamer

Kommentar
Fra : cahni

Dato : 17-11-03 23:34

Hvad med at høre hos mødrehjælpen og eventuelt hos forskellige socialcentre, biblioteker mv. rundt omkring, om man må hænge info op om sitet?

Kommentar
Fra : t500

Dato : 31-10-04 05:42

evt sætte opslag op i forretninger der handler med daglig varer og steder hovedrmålgruppen ofte kommer.!!
Evt besøge chat rum hvor der er mange der,måske kender unge mødre.!
Evt vuggestuer og børnehaver
T500